  • 1. Data: 2003-09-02 16:49:19
    Temat: zdolnosc kredytowa
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    Witam ,
    Mam takie pytanie: czy wyliczana przez bank zdolnosc kredytowa dla
    rat rownych i malejacych jest taka sama?

    PZDR

    EXXON

  • 2. Data: 2003-09-03 06:46:26
    Temat: Re: zdolnosc kredytowa
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Oczywiscie ze nie. W pytaniu jest juz odpowiedz. W koncu raty malejace sa na
    poczatku sporo wyzsze niz rowne.
    Inna jest tez zdolnosc kredytowa jesli zaciagasz kredyt w walucie a inna
    jesli w PLN, dlatego moze sie zdarzyc ze twoja zdolnosc kredytowa jest OK
    dla kredytu w CHF ale juz w PLN nie dostaniesz kwoty jakiej bys oczekiwal.

  • 3. Data: 2003-09-03 11:47:57
    Od: "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl>

    Darek <g...@p...fm> napisał(a):

    ..
> [...]
    > dla kredytu w CHF ale juz w PLN nie dostaniesz kwoty jakiej bys oczekiwal.
    To chyba zalezy od banku - bo na pewno w niektorych zawsze
    wyliczaja/wyliczali wg PLN, a kredyt dawali z walucie - po to, by w momencie
    ewnetualnego przewalutownia nie przeliczac zdolnosci kredytowej jeszcze raz.

    Pozdrawiam
    Michal M