  • 1. Data: 2003-09-02 11:40:14
    Temat: Konto Inteligo najbardziej przyjazne
    Od: "SM" <s...@i...pl>

    Za Expanderem:
    Konto Inteligo zostało uznane za najbardziej przyjazne konto wirtualne w
    rankingu "Newsweeka" i "Profitu". Dodatkowo "Profit" ocenił Inteligo
    najwyżej, spośród wszystkich banków biorących udział w rankingu, w kategorii
    "najlepszy dostęp do pieniędzy".
    Badanie przyjazności banków na zlecenie "Newsweeka" i "Profitu" wykonali
    pracownicy firmy badawczej ARC Rynek i Opinia wcielając się w wymagających
    klientów, którzy otwierali konta, wyrabiali karty i dokonywali transakcji.
    Wyniki badania opublikowano w rankingach, które, choć koncentrowały się na
    ocenie banków tradycyjnych, w osobnym rozdziale porównały do siebie trzy
    banki wirtualne - Inteligo, mBank i Volkswagen Bank Direct. Inteligo
    ocenione zostało najwyżej. Audytorzy oceniali czas oczekiwania na połączenie
    z konsultantem w call center, poziom merytoryczny obsługi, uprzejmość
    konsultanta, a także łatwość dotarcia do żądanej opcji w centrum obsługi
    telefonicznej. W rankingu brano też pod uwagę wykonanie bankowych systemów
    internetowych, ich czytelność, estetykę, zastosowane zabezpieczenia oraz
    łatwość dokonywania przelewów.

    Inteligo zdystansowało wirtualną konkurencję również w wyniku stosowanych
    przyjaznych procedur - to one, według oceniających, są słabą stroną innych
    internetowych banków, które każą długo czekać na dokumenty i pełną aktywację
    konta. Decydując się, w jakim banku otworzyliby konto dla siebie, wszyscy
    audytorzy ARC Rynek i Opinia wybrali konto Inteligo. W rankingu "Profitu", w
    którym poza badaniem przyjazności banków, dokonano również porównania ofert,
    konto Inteligo zostało najwyżej ocenione pod kątem możliwości dostępu do
    pieniędzy. Poza wysoko ocenionym całodobowym serwisem transakcyjnym
    telefonicznym i internetowym, zwrócono uwagę na: usługi SMS - w Inteligo nie
    tylko powiadamiające na bieżąco o każdym ruchu gotówki na koncie, ale także
    pozwalające na dokonywanie transakcji; liczbę bankomatów, w których można
    podejmować gotówkę za darmo (w Inteligo 1700) oraz możliwość dokonywania
    wpłat gotówki na rachunek w ponad 1200 oddziałach PKO BP. Taka różnorodność
    kanałów dostępu w Inteligo sprawiła, że został on zdecydowanym zwycięzcą tej
    kategorii.

    Ranking sponsorowany?

    SM

  • 2. Data: 2003-09-02 11:49:26
    Temat: Re: Konto Inteligo najbardziej przyjazne
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    SM wrote:

    > Ranking sponsorowany?

    Wszystko jedno. Klienci i tak głosują nogami :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-09-02 12:29:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 2 Sep 2003 13:40:14 +0200, w <bj1vv1$v41$1@opal.futuro.pl>, "SM"
    <s...@i...pl> napisał(-a):

    > Ranking sponsorowany?

    Raczej nie, bo Inteligo jest jednym z najlepiej wykonanych pod względem serwisu
    internetowego.
    A że nie najtańszym... :]

  • 4. Data: 2003-09-02 12:46:55
    Od: "mysz" <m...@W...pl>

    > Raczej nie, bo Inteligo jest jednym z najlepiej wykonanych pod względem
    serwisu
    > internetowego.
    > A że nie najtańszym... :]

    Wg mnie też ranking raczej nie jest sponsorowany. Infolinia Inteligo
    zdecydowanie najlepsza.

  • 5. Data: 2003-09-02 12:47:09
    Od: "mysz" <m...@W...pl>

  • 6. Data: 2003-09-02 16:59:15
    Od: "Krecony" <u...@W...onet.pl>

> [...]
    > konta. Decydując się, w jakim banku otworzyliby konto dla siebie, wszyscy
    Potwierdzam! Pelna funkcjonalnosc przy wielu moich telefonach w mBanku
    osiagnalem po ponad miesiacu od zlozenia wniosku. W Inteligo cos kolo tygodnia
    to trwalo. A pomyslec, ze kiedys w Handlobanku w ciagu dwoch kwadransow....
    Pozdrawiam,
    Radek

  • 7. Data: 2003-09-02 17:37:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krecony wrote:
    Inteligo cos kolo
    > tygodnia to trwalo. A pomyslec, ze kiedys w Handlobanku w ciagu dwoch
    > kwadransow.... Pozdrawiam,
    > Radek

    Noo - w Citku tez mozesz po 15 minutach z karta i pelni dzialajacym kontem
    wyjsc - wiec nie jest az tak zle :)
    Co do Inteligo - wygrywa w obsludze konta po raz ktorys z rzedu - no i chyba
    nie ma sie co temu dziwic.

    W kwestii umiejetnosci to infolinki z VW Banu tez sa bardzo ok. Widac od
    razu, ze strategia oddzielenia centrum informacyjnego od obslugi klienta
    (jak to ma wlasnie miejsce w przypadku Inteligo i VW Banku) zdaje sie byc
    lepsza od mBankowej - czyli wszystko w jednym miejscu.
    No ale centrale IFS i VBd sa w Wawie, a te infolinie w outsourceingu w
    Lublinie.

  • 8. Data: 2003-09-04 11:45:19
    Od: "" <r...@o...pl>

    Nie jest źle?! Ja zlikwidowałem konto w Citi i od półtora roku, mimo pięciu
    interwencji nie mogą mi oddać 90gr odsetek.

    RP

  • 9. Data: 2003-09-07 13:53:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nie jest źle?! Ja zlikwidowałem konto w Citi i od półtora roku, mimo
    > pięciu interwencji nie mogą mi oddać 90gr odsetek.

    Jak rozumiem na tym incydentalnym przypadku mamy oceniac jakos uslug calego
    banku? No ciekawe. Ja tam chociaz niezbyt dlugi i intensywnie korzystalem z
    ich konta uwazam, ze to calkiem przyjemny bank.

  • 10. Data: 2003-09-08 04:42:08
    Od: <t...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Jak rozumiem na tym incydentalnym przypadku mamy oceniac jakos uslug calego
    > banku? No ciekawe. Ja tam chociaz niezbyt dlugi i intensywnie korzystalem z
    > ich konta uwazam, ze to calkiem przyjemny bank.

    Citi - od 5 lat mam u nich rachunek - owszem, zdarzaly sie wpadki. Kazda z
    reklamacji rzopatrywana na moja korzysc.
    Ostatni weekend - nie dzialal serwis on line (nawet nie uprzedzili!!).
    Bank drogi, gdy masz malo srodkow na koncie, gdy masz ich wiecej zaczyna byc
    naprawde interesujacy - wiekszosc operacji jest bezplatna, wtym np. wyplata
    srodkow za granica z bankomatow banku.

    Inteligo tez przerabiam - ostatnio mam problemy z wyplatami gotowki z
    bankomatow PKO BP. Patrz post o blokadach.