  • Data: 2023-07-06 18:18:42
    Temat: Re: zbójeckie ceny w Polsce
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 4 lipca 2023 o 19:53:28 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:94055c14-d384-4a57...@googlegroups.com>
    > Są lepsze bo lekarz nie może być niemiły. Inny świat. Niewyleczy ale
    > bedzie miły do końca. Czasem wyleczy.
    >
    > A w Polsce siad, buty tam, nie wiercic sie. Musztra wojskowa.
    > Morda zacięta.

    W PL inny świat na porodówkach.
    Ale tam wiedzą, że ze współpracą pacjentki robota lżejsza.
    A i w mordę można dostać, bo napięcie wysokie.
    Kolega (taki 195cm) opowiadał, że go pielęgniarka przepędziła ze szczepienia
    noworodka - widać już kiedyś w łeb dostała jak maluch zapłakał - a zapłacze każdy...

    Ale w PL się nie dziwię, zawód wysokiego ryzyka.
    Jesteś sobie gastroenterologiem, a przyjdzie baba kaszląca
    jak stary gruźlik.
    A maseczki od lipca znikły jak sen jaki złoty.
    Choć pewnie lekarze w luxmedzie nadal noszą.
    W państwowej choć zasłaniało mordę zaciętą - choć ja spotykałem
    samych miłych i nawet mnie wyleczyli - w luxmedzie szkoda
    trochę, bo lekarki z tych studentek medycyny, na które
    warto popatrzeć i warto podwójnie chodzić do uniwersyteckich przychodni - no i w
    wieku szukającym, tyle że nie takicj jak ja już ;>

    > 900f

    A w PL 900zł?

    I właściwie po co ludzie robią sobie badania po 700zł?