  • Data: 2023-07-06 18:08:36
    Temat: Re: zbójeckie ceny w Polsce
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 4 lipca 2023 o 20:05:54 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:1vs0wlr5x6ssc$.1v07kmd1...@40tude.net>

    > włoski z budki kempingowej
    > 51.504407230078115, -0.07650279319585271

    Kurtałka, nawet Londyn jest na południe od Warszawy.
    To, że Radom, Rzeszów czy Tirana (ta i na zachód) też to małe pocieszenie.
    A w centrum lądku pod zabytkami budki kempingowe?
    Widać dużo naszych.

    > rozumiesz rozumiesz :)
    > skąd w tym biednym kraju takie parcie na ceny?
    > skąd ten dopływ pieniądza?
    > chyba nie z szycia foteli dla mercedes benz?
    > nie każdy mieszka w Polkowicach.

    Jak to skąd?
    Od emigrantów zarobkowych.
    Wracają to trza skorzystać.
    Podobno tak samo jest w Albanii, spróbuję zobaczyć.

    > dziś zapłaciłem za wyrwanie ósemki 750zł
    > 600zł wyrwanie + 150zł rtg panorama

    Ciesz się - dobra usługa, dobra cena.
    Taniej by mógł być szpital na kilka dni zamiast wakacji - i 500zł za antybiotyk.
    Paragony grozy poznasz nad morzem - towarzystwo januszowe i parawanoza gratis ;P