  • Data: 2023-07-06 23:55:31
    Temat: Re: zbójeckie ceny w Polsce
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:5e7c9237-6aa5-4b23-ad9e-85fde50329b5n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > A w centrum lądku pod zabytkami budki kempingowe?

    budki z lodami i pamiątkami są opanowane przez sinych brodaczy

    byłem dziś w Warszawie połazić i sory nie poczułem tego czegoś.
    Biedrona na Centralnym zaimponowała mi w tej chwili. Intercity duży +

    dużo nie polskiego jezyka na ulicy.

    > Jak to skąd?
    > Od emigrantów zarobkowych.
    > Wracają to trza skorzystać.

    :P

    > Ciesz się - dobra usługa, dobra cena.
    > Taniej by mógł być szpital na kilka dni zamiast wakacji - i 500zł
    > za antybiotyk.

    :)

    > Paragony grozy poznasz nad morzem - towarzystwo
    > januszowe i parawanoza gratis ;P

    Jutro mocne uderzenie day 01 Jastrzebia Góra i Karwia :)

    Z Ostródy wyjazd daj Boże o 9oo

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne