  • Data: 2023-07-07 10:09:31
    Temat: Re: zbójeckie ceny w Polsce
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:1s6f6g02mumex.xwsh9gw7pgf8$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Mowisz?
    > Dawniej sporo tych emigrantow nie chcialo wracac i niekoniecznie
    > przysylali pieniadze do Polski.

    Teraz też.

    Mnie się coraz mniej chce wracać. Po co wracać skoro nie widać róznicy?
    Tylko jeden największy minus, że trzeba z obcymi ludzmi mieszkać w domu
    bo mieszkania oddzielne od 1500pcm. Trzeba dokoptować dwóch do
    mieszkania.

    Zdrowemu po co wracać kiedy kraj się robi coraz droższy do życia a
    poziom cywilizacyjny 30 lat do tyłu. Kultura pracy niebo a ziemia.

    Wszyscy w PL skądś mają pieniądze. Nie wiadomo skąd. Samochody coraz
    droższe. Siła rażenia przywiezionych pieniedzy coraz mniejsza.

    Jakaś oligarchia się robi czy cuś?

    > Teraz czytam, ze Polska jest najwiekszym w Europie producentem
    > baterii do samochodow elektrycznych. Tzn własciwie LG fabryce pod
    > wroclawiem, ale zawsze.

    Kiedyś się mówiło, że jesteśmy gigantem montażu telewizorów
    Szukam OLED LG i sklepy przewiane a dawne ceny zapomnij.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne