  • 1. Data: 2004-02-18 20:15:36
    Temat: zalozenie konta w VB?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Jak dlugo trzeba czekac na zalozenie konta, po wyslaniu wszystkich
    formularzy poczta i oddanie druku identyfikacyjnego na poczcie? Moje papiery
    wyslalem 6-lutego i na razie zupelna cisza.

  • 2. Data: 2004-02-18 20:31:41
    Temat: Re: zalozenie konta w VB?
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    | wyslaniu wszystkich formularzy poczta i oddanie druku identyfikacyjnego na
    poczcie

    sorry, bo nie zrozumiałem wysłałeś formularze bez potwierdzonego formularza
    identyfikacyjnego ??

    --
    Pozdrawiam!!
    SzeXpir

  • 3. Data: 2004-02-18 21:58:38
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > sorry, bo nie zrozumiałem wysłałeś formularze bez potwierdzonego
    formularza
    > identyfikacyjnego ??
    Formularz identyfikacyjny przekazuje sama poczta bezposrednio do banku.

  • 4. Data: 2004-02-18 22:05:54
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    | Formularz identyfikacyjny przekazuje sama poczta bezposrednio do banku.

    Moje formularze i wnioski wysłali poleconym (wszystko razem)...

  • 5. Data: 2004-02-19 08:56:39
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl> napisał w wiadomości

    > Moje formularze i wnioski wysłali poleconym (wszystko razem)...

    Teoretycznie powinni sam formularz ID.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl