  • 11. Data: 2006-12-25 21:48:48
    Temat: Re: Wplatomat mBanku mnie zalatwil
    Od: robbi <r...@n...com>

    Darek napisał(a):

    > Pozostaje wybrać ofertę (drogiego) banku, który ma oddziały, gdzie mozna
    > wpłacić kasę w kasie itp, itd

    Wplatomat ma ta zalete ze mozna w nim wplacic o 22.
    Pokaz bank ktory ma o takiej porze otwarty oddzial.
    Cos kosztem czegos.
    Nie mozna miec wszystkiego za jednym zamachem.
    Albo korzysta sie z wplatomatu i zdaje sobie sprawe iz moze zawiesc -
    podobnie jak i bankomat, albo z marmurka odtwartego w niezyciowych
    godzinach z odpowiednia prowizja za wplate i wyplate.

    Taki life. ;)

    --
    pzdr
    robbi

  • 12. Data: 2006-12-25 22:08:28
    Temat: Re: załatwiłeś się sam, niestety
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > dzieki awaryjnym urzadzeniom mBanku zostalem pozbawiony znacznej gotowki,

    Może następnym razem będziesz mądrzejszy i nie zaryzykujesz wpłaty
    znacznej gotówki w jednej transakcji?
    Gdybyś podzielił gotówkę na kilka transzy straciłbyś dostęp
    tylko do jednej jej części.

  • 13. Data: 2006-12-25 22:42:10
    Od: " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl>

    Tomek <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Tym razem padlo na mnie. Myslalem, ze te maszyny sa bezawaryjne, korzystalem
    z nich wiele razy.

    Witamy w klubie ;-) - niestety nie ma rzeczy niezawodnych, a juz zwlaszcza
    wplatomatow z BRE ;-)

    > Po telefonie na mLinie dowiedzialem sie, ze sprawa bedzie wyjasniana minimum
    > 10 do 30 dni. To skandal, ze takie sprawy wyjasniane sa w tak dlugim czasie,

    Ostatnim razem, aby uniknac wplatomatu wyplacilem gotowke i dolozylem, aby
    wplacic w oddziale - ale to byl Multi.
    Multi ma tez chory termin rozpatrywania reklamacji :(

  • 14. Data: 2006-12-25 23:09:10
    Od: neg <n...@n...pl>

    Myślałem, że jak nie ma wrzutni ten bank to można skorzystać z wrzutni innego
    banku a on przekaże tamtemu. A musi się wrzucać, nie można wziąć ze sobą pieniędzy
    i wpłacić następnego dnia? Poza tym widziałem że dużo nawet całkiem małych sklepów
    ma umowę z agentami ochrony, którzy w regularnych godzinach przyjeżdzają żeby
    pieniądze zabrać do banku, więc wrzutnia niepotrzebna.

  • 15. Data: 2006-12-25 23:14:47
    Od: Tapel <t...@o...pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > ktora zamierzalem przeznaczyc na Swieta i nowy rok. Maszyna powinna byc
    > otwarta, naprawiona, pieniadze przeliczone i nastepnego dnia powinny byc juz
    > na moim koncie. A zaslanianie sie regulaminem (10-30dni) to czysta kpina.
    > Teraz mam tylko nadzieje ze te pieniadze odzyskam, ze ich nie strace
    > bezpowrotnie.
    > I tu moje pytanie do osob poszkodowanych przez wplatomaty, czy wasze sprawy
    > zostaly rozpatrzone pozytywnie? czy odzyskaliscie wszystkie swoje pieniadze?
    > Ile czekaliście na rozpatrzenie reklamacji?

    Ja miałem dokładnie to samo w mBanku pare miesięcy temu. Czekałem prawie
    miesiąc i dostałem 100% ale bez przeprosin. Teraz jestem mądrzejszy i
    rozdzielam na mniejsze kwoty.

    Powodzenia w reklamacji
    Tapel

  • 16. Data: 2006-12-25 23:22:37
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 25 Dec 2006 22:26:58 +0100, Darek napisał(a):

    > Jeżeli nie odpowiada to zawsze można zmienić bank. Mamy wolny rynek.....

    Tylko trzeba uważać, żeby nie trafić z deszczu pod rynnę.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2006-12-25 23:35:14
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia 25 Dec 2006 17:37:42 +0100, Tomek napisał(a):

    > I tu moje pytanie do osob poszkodowanych przez wplatomaty, czy wasze sprawy
    > zostaly rozpatrzone pozytywnie? czy odzyskaliscie wszystkie swoje pieniadze?
    > Ile czekaliście na rozpatrzenie reklamacji?

    To zależy, czy zawiadomisz media o swoim przypadku, czy nie.
    Jeśli zawiadomisz media, to - zależnie od ich zasięgu - możesz pieniądze
    odzyskać w przeciągu nawet kilku dni.
    W przeciwnym razie, to nawet kilka miesięcy możesz czekać.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 18. Data: 2006-12-26 01:15:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "S.T." <n...@p...onet.pl> writes:

    > Gdybyś podzielił gotówkę na kilka transzy straciłbyś dostęp
    > tylko do jednej jej części.

    Skad ta pewnosc? Czy te wplatomaty nie wymagaja pozniejszego
    przeliczenia np. zawartosci kopert? Wszystkie moga okazac sie
    "puste".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2006-12-26 06:57:20
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    neg napisał(a):
> [...]
    > nawet całkiem małych sklepów ma umowę z agentami ochrony, którzy w
    > regularnych godzinach przyjeżdzają żeby pieniądze zabrać do banku, więc

    Myśl dalej. Niestety nic z tego nie wynika.

  • 20. Data: 2006-12-26 08:01:25
    Od: "Piotr Reda" <s...@d...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    > Skad ta pewnosc? Czy te wplatomaty nie wymagaja pozniejszego
    > przeliczenia np. zawartosci kopert? Wszystkie moga okazac sie
> [...]

    Wpłatomaty mBanku/Lukasa/MultiBanku nie wymagają ładowania wartości do
    kopert. Pieniądze są liczone w czasie rzeczywistym przez maszynę.

    Piotr