  • 1. Data: 2002-01-17 06:41:08
    Temat: z Fortisa
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Data: 13.01.2002 11:27
    Temat: zamkniecie konta

    Treść: Witam
    Na jaki adres wyslac wypowiedzenie umowy wraz z przecieta karta VE,
    zeby dokonac zamkniecia konta bez koniecznosci wizyty w oddziale ?

    "15.01.2002 09:58
    Temat: Dotyczy: zamkniecie konta

    Treść: Szanowny Panie,
    do zamknięcia konta konieczna jest osobista wizyta w oddziale.
    "

    Ciekawe jak mnie do tego zmusza. Wyrzuca moje wypowiedzenie do kosza
    ?!
    Jaki adres proponujecie na polecony ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-01-17 08:13:28
    Temat: Re: z Fortisa
    Od: "Maciej Bebenek" <maciej@xxx_.komorka.org>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jak mnie do tego zmusza. Wyrzuca moje wypowiedzenie do kosza
    > ?!

    Polecony ze zwrotnym poswiadczeniem...

    > Jaki adres proponujecie na polecony ?
    > --

    oddzial. W koncu chcieli Cie tam widziec :-)

    Pzdr,

    Maciej

  • 3. Data: 2002-01-17 08:29:49
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki adres proponujecie na polecony ?

    Polecony ZPO (za potwierdzeniem odbioru-zwrotnym
    do ciebie :-)

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-17 09:11:56
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe jak mnie do tego zmusza. Wyrzuca moje wypowiedzenie do kosza
    > ?!
    > Jaki adres proponujecie na polecony ?

    Ja we wtorek wysłałem poleconym na adres oddziału, w którym otwierałem
    konto. Z parę dni powinno się okazać co dalej.

    pozdr
    Amehat

  • 5. Data: 2002-01-17 09:29:34
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

    > Ciekawe jak mnie do tego zmusza. Wyrzuca moje wypowiedzenie do kosza
    > ?!
    Nie muszą.
    Z regulaminu:
    "...§10 Rozwiązanie umowy e-konta
    1. Umowa e-konta może być rozwiązana:

    a) Na wniosek Posiadacza e-konta, pod warunkiem
    uregulowania wszelkich zobowiązań wynikających z umowy e-konta, po upływie
    30 dni od daty złożenia pisemnego wypowiedzenia umowy e-konta,
    ... oraz
    "4. Zamknięcie e-konta na wniosek Posiadacza e-konta
    następuje na podstawie pisemnego oświadczenia, w którym powinien potwierdzić
    zgodność salda zamykanego e-konta oraz podać sposób zadysponowania nim. W
    przypadku braku takiej dyspozycji od dnia zamknięcia e-konta pozostałe saldo
    powiększone o odsetki należne i pomniejszone o niespłacone zobowiązania
    wobec Banku przenosi się na konto nie oprocentowane.

    5. W terminie 14 dni od dnia złożenia wypowiedzenia umowy
    e-konta lub jego doręczenia przez Bank Posiadacz e-konta zobowiązany jest
    zwrócić jednostce Banku prowadzącej e-konto posiadane Karty bankowe. Jeżeli
    nie może ich zwrócić, powinien złożyć w Banku wyjaśnienie uzasadniające ten
    fakt oraz oświadczenie, że poniesie wszelkie konsekwencje spowodowane ich
    nie zwróceniem. "

    IMHO Nie musisz się stawiać w banku.

    > Jaki adres proponujecie na polecony ?

    Jak już napisano - oddziału, za potwierdzeniem odbioru.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 6. Data: 2002-01-17 19:59:03
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 17 Jan 2002 10:29:34 +0100, "Janusz Sokołowski"
    <j...@s...pl> wrote:
> [...]
    >nie zwróceniem. "
    >
    >Jak już napisano - oddziału, za potwierdzeniem odbioru.

    Tylko ciekawe czy na podstawie tego punktu nie sprobuja obciazyc mnie
    za zastrzezenie karty przeslanej poczta.
    Jesli tak to chyba wstawie na nich klatwe w sygnaturce ;-)))

  • 7. Data: 2002-01-17 19:59:18
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 17 Jan 2002 10:11:56 +0100, "Amehat" <a...@a...net.pl>
    wrote:

    >Ja we wtorek wysłałem poleconym na adres oddziału, w którym otwierałem
    >konto. Z parę dni powinno się okazać co dalej.

    A karte dolaczyles ?

  • 8. Data: 2002-01-18 06:46:12
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    > A karte dolaczyles ?