  • 1. Data: 2011-01-04 19:38:05
    Temat: wysłanie przekazu przez internet, jaki bank?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    ktoś się uparł mi na zapłatę przekazem bo nie ma konta
    mi znowóż nie chce się naginać na pocztę

    czy jest jakiś bank internetowy co realizuje przekazy na adres?

  • 2. Data: 2011-01-04 19:46:11
    Temat: Re: wysłanie przekazu przez internet, jaki bank?
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > ktoś się uparł mi na zapłatę przekazem bo nie ma konta
    > mi znowóż nie chce się naginać na pocztę
    >
    > czy jest jakiś bank internetowy co realizuje przekazy na adres?

    Przecież może zrobić ci wpłatę gotówkową na konto.
    Na poczcie.

    Sławek

  • 3. Data: 2011-01-04 19:47:09
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > ktoś się uparł mi na zapłatę przekazem bo nie ma konta
    > mi znowóż nie chce się naginać na pocztę
    >
    > czy jest jakiś bank internetowy co realizuje przekazy na adres?

    Citi.

  • 4. Data: 2011-01-04 19:50:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/4/2011 1:38 PM, zlotowinfo wrote:
    > ktoś się uparł mi na zapłatę przekazem bo nie ma konta
    > mi znowóż nie chce się naginać na pocztę
    >
    > czy jest jakiś bank internetowy co realizuje przekazy na adres?

    ba, nawet na email.
    wyslij przez paypal. :)

  • 5. Data: 2011-01-04 20:56:53
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > ba, nawet na email.
    > wyslij przez paypal. :)

    niestety tam nie da się przekazem

  • 6. Data: 2011-01-04 20:57:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Citi.

    no cóż już odczytałem, ale czy to jedyny?

  • 7. Data: 2011-01-04 20:57:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Przecież może zrobić ci wpłatę gotówkową na konto.
    > Na poczcie.

    no wlasnie o to chodzi bym nie musiał lecieć na pocztę i w kolejce stać

  • 8. Data: 2011-01-04 21:54:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/4/2011 2:57 PM, zlotowinfo wrote:

    > no wlasnie o to chodzi bym nie musiał lecieć na pocztę i w kolejce stać

    no nie przesadzaj, czasami są pory ze nie ma kolejek.
    wyślij dziewczyne/zone/corke i obiecaj loda.

  • 9. Data: 2011-01-05 07:24:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> writes:

    > ktoś się uparł mi na zapłatę przekazem bo nie ma konta
    > mi znowóż nie chce się naginać na pocztę
    >
    > czy jest jakiś bank internetowy co realizuje przekazy na adres?

    Pytalem przed swietami. Podobno Citi i Pocztowy i chyba na tym koniec.

    MJ

  • 10. Data: 2011-01-05 21:47:08
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Pytalem przed swietami. Podobno Citi i Pocztowy i chyba na tym koniec.

    mam pocztowy i takiej opcji nie widzę