  • 1. Data: 2011-01-04 12:50:28
    Temat: Meritum - nie dochodzą SMS-y
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Dziś w Meritum nie dochodzą SMS-y, przynajmniej autoryzacyjne. Problem
    zauważyłem ok. 15 minut temu. Czy ktoś może potwierdzić?

    Chciałem zawiadomić bank poprzez formularz do zapytań, ale żeby móc go
    wysłać trzeba... potwierdzić SMS-em.

  • 2. Data: 2011-01-04 14:23:31
    Temat: Re: Meritum - nie dochodzą SMS-y
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "XYZ" <j...@m...bin> wrote in message news:ifv52m$p41$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zauważyłem ok. 15 minut temu. Czy ktoś może potwierdzić?
    >
    > Chciałem zawiadomić bank poprzez formularz do zapytań, ale żeby móc go

    U mnie dochodza, moze zalezy to od sieci telefonii kom.

  • 3. Data: 2011-01-04 15:42:56
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 04.01.2011 15:23, Krzysztof wrote:

    > U mnie dochodza, moze zalezy to od sieci telefonii kom.
    Nie działało około 14. Teraz jest w porządku.