  • 81. Data: 2010-07-01 18:12:43
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    > Widzę, że jakaś zmowa... Nie wiedziałem, że nie wolno zapytać i to temat
    > tabu.

    No dobra. Wiem. Są ludzie odporni na naukę. Podpowiem Ci więc:
    Guglaj:
    Michał "Amra" Macierzyński.

    ... była gdzieś taka przypowieść, kończyła się:
    , a gdy trzecia osoba mówi ci, że jesteś osłem, to kup sobie żłób.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 82. Data: 2010-07-01 18:15:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.07.2010 20:09), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Widzę, że jakaś zmowa... Nie wiedziałem, że nie wolno zapytać i to temat
    > tabu.

    Sprawdź tu: http://lmgtfy.com/?q=michał+amra+macierzyński

    p. m.

  • 83. Data: 2010-07-01 18:16:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-01 20:12, Młotkowy pisze:

> [...]
    >
    > ... była gdzieś taka przypowieść, kończyła się:
    > , a gdy trzecia osoba mówi ci, że jesteś osłem, to kup sobie żłób.

    A jednak tabu i palenie na stosie (wyzywanie od osłów) tego, co się
    ośmielił zapytać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

  • 84. Data: 2010-07-01 18:22:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-01 20:15, mvoicem pisze:

    > Sprawdź tu: http://lmgtfy.com/?q=michał+amra+macierzyński

    Szczerze mówiąc, nic sensownego się nie gugla[1]. Jakiś czarny lew +
    jakieś jego listy. Może z ich czytania powinienem wywnioskować kimże on
    jest, ale czy nie możecie po ludzku napisać skrótowo?

    [1] Dokładniej mówiąc wyszło mi coś takiego z Twojego odsyłacza:
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/amra.htm

  • 85. Data: 2010-07-01 18:40:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Szczerze mówiąc, nic sensownego się nie gugla[1].

    Sierota

  • 86. Data: 2010-07-01 18:49:22
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > Sierota

    Nie. On ma uszkodzone zwoje odpowiedzialne za zapamiętywanie
    i kojarzenie faktów. Czytał tę grupę jeszcze wtedy, kiedy Amra
    starał się o kartę w Fortisie, ale nic nie pamięta.
    Niestety nie przeczyta, chyba, że mnie ktoś wywlecze z KF :-)

  • 87. Data: 2010-07-01 19:49:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-07-01 20:49, cef wrote:

> [...]
    > starał się o kartę w Fortisie, ale nic nie pamięta.
    > Niestety nie przeczyta, chyba, że mnie ktoś wywlecze z KF :-)

    :)))))))))))))))))

    To byly czasy z ta karta Fortisowa :D

  • 88. Data: 2010-07-01 20:36:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-01 21:49, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
> [...]

    A więc skoro cię już wywlókł, to wyobraź sobie, że nie każdy żyje
    UseNetem. Możliwe, że 7 lat temu tu byłem i ty to pamiętasz. Ale ja nie.
    A już pamiętać wszystkich grupowiczów z tamtych czasów? Ja nawet nie
    pamiętam za co mam cię w KFie, choć ton tej wypowiedzi potwierdza, że i
    owszem, słusznie.

    Ale współczuję ci, że nie masz ciekawszych rzeczy w życiu niż pamiętanie
    kto kiedy na jakich grupach bywał i kto w jakim ma cię KFie.
    I że musisz innych prosić, żeby cię z niego wywlekali, bo tak bardzo ci
    zależy, żeby mi odpowiedzieć i zostać przeze mnie zauważonym ze swoją
    żałosną odzywką.

    > To byly czasy z ta karta Fortisowa :D

    Może były. Czy muszę jednak pamiętać przez 7 lat co gdzie kto i dlaczego
    załatwiał?

  • 89. Data: 2010-07-01 20:40:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Może były. Czy muszę jednak pamiętać przez 7 lat co gdzie kto i dlaczego
    > załatwiał?

    podstawowe rzeczy raczej wypadałoby pamietac.

  • 90. Data: 2010-07-01 20:50:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-07-01 22:36, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> [...]
    > A już pamiętać wszystkich grupowiczów z tamtych czasów? Ja nawet nie
    > pamiętam za co mam cię w KFie, choć ton tej wypowiedzi potwierdza, że i

    Przemek - to pomoge ;) poza p.b.b. prnews.pl, ktory w sumie tutaj na tej
    grupie sie rodzil, no a potem bankier.pl

    Teraz choroba ostal mi sie ino blip i facebook, ale mam nadzieje, ze za
    jakis czas to zmienie. No i rowniez trzeba bedzie ruszyc na nowo z
    jakimis naziemnmi spotkaniami - oczywiscie bankowymi :)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/