  • 1. Data: 2010-06-26 02:12:13
    Temat: Przelewy wewnetrzne w Polbanku sie spsuly
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Probuje przelac wewnetrznie gigantyczna kwote 120 zl z ROR na Silacza w
    Polbanku.

    Data: 2010-06-26 04:06:51.0 Status: Transakcja odrzucona
    Przyczyna odrzucenia IF-EOD-FT : Transakcja nie może być wykonana.

    Tez tak macie? Jak do tej pory nie sprawial on problemow z przelewami...
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2010-06-26 09:28:29
    Temat: Re: Przelewy wewnetrzne w Polbanku sie spsuly
    Od: Adaś <p...@g...pl>

    W dniu 2010-06-26 04:12, astro pisze:
> [...]
    > Przyczyna odrzucenia IF-EOD-FT : Transakcja nie może być wykonana.
    >
    > Tez tak macie? Jak do tej pory nie sprawial on problemow z przelewami...

    Myślę że przyczyną może być godzina ;) pewnie trwało właśnie
    przetwarzanie ichniego core'a. Wskazuje też na to komunikat:
    EOD - prawdopodobnie "end of day", co oznacza w bankowym IT
    przetwarzanie na koniec dnia.

    --
    Adam