  • 1. Data: 2010-06-27 15:28:21
    Temat: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Od: z...@o...pl

    trzeba zadzwonić, zamówić formularz który dwa dni "przygotowują"
    co jest kłamstwem bo formularz nie ma spersonalizowanych danych
    trzeba wydrukować ręcznie wypełnić i wysłać im pocztą, mówiono
    mi że koniecznie poleconym. Wysłałem im listem zwykłym w ich
    kopercie na ich koszt, ciekawe czy w ogóle zamkną mi rachunek.

    po co bank zatrzymuje siłą klientów którzy chcieliby odejść?
    jaką korzyść bank może mieć z chwalenia sie martwą duszą?

  • 2. Data: 2010-06-27 16:07:17
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > po co bank zatrzymuje siłą klientów którzy chcieliby odejść?
    > jaką korzyść bank może mieć z chwalenia sie martwą duszą?

    jakoś mbank ma...co chwilę chwali się kolejnym milionem klientow

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-06-27 16:28:08
    Od: z...@o...pl

    > jakoś mbank ma...co chwilę chwali się kolejnym milionem klientow

    INTELIGO raczej się masowego odpływu chyba nie spodziewa
    zwłaszcza po obniżce cen do zera...

    tym bardziej dziwne jest utrudnianie odejścia

  • 4. Data: 2010-06-27 16:42:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z...@o...pl wrote:

    > trzeba zadzwonić, zamówić formularz który dwa dni "przygotowują"
    > co jest kłamstwem bo formularz nie ma spersonalizowanych danych

    ee, tam, wysłali mi na maila jeszcze w czasie rozmowy.
    zreszta jak pogooglasz to znajdziesz go w internecie.
    po za tym nie musi być formularz
    zwykla kartka papieru z tekstem, ze wypowiadasz umowa o prowadzenie
    konta nr itp itd wystarczy.
    formualarze pieczatki i podpisy...
    kieyd wreszcie to myślenie się zmieni

    > trzeba wydrukować ręcznie wypełnić i wysłać im pocztą,

    umową zawierałeś w formie papierowej to i w takiej wypadałoby ją
    wypowiedzieć.

    > mówiono
    > mi że koniecznie poleconym.

    lepiej dla ciebie, bo nie będzie, że zginęła i nie bedziesz zwalał na
    inteligo, że oni specjalnie.
    szybko na poczcie ustalisz czy dotarła czy nie do adresata.

    koniecznosci nie ma

    > Wysłałem im listem zwykłym w ich
    > kopercie na ich koszt, ciekawe czy w ogóle zamkną mi rachunek.

    a dlaczego nie mieliby zamknąć

    > po co bank zatrzymuje siłą klientów którzy chcieliby odejść?
    > jaką korzyść bank może mieć z chwalenia sie martwą duszą?

    taaa, teorie spiskowe skad ja to znam.

  • 5. Data: 2010-06-27 18:01:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-06-27 18:42, witek pisze:

    > lepiej dla ciebie, bo nie będzie, że zginęła i nie bedziesz zwalał na
    > inteligo, że oni specjalnie.
    > szybko na poczcie ustalisz czy dotarła czy nie do adresata.
    >
    > koniecznosci nie ma

    Jest i wynika wprost z zapisów regulaminu.

  • 6. Data: 2010-06-27 18:42:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <z...@o...pl> 6...@n...onet.pl

    > INTELIGO raczej się masowego odpływu chyba nie spodziewa
    > zwłaszcza po obniżce cen do zera...

    Co obniżyli do zera? (; (poza oprocentowaniem depozytów i oszczędności?) ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-06-27 19:36:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-27 18:28, z...@o...pl pisze:
    > INTELIGO raczej się masowego odpływu chyba nie spodziewa
    > zwłaszcza po obniżce cen do zera...

    A kiedy będzie ta obniżka?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-06-27 19:47:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > A kiedy będzie ta obniżka?

    Ale jaja, trzeba kliknąć w baner, żeby to aktywować. Jaja se robią z
    klientów? Swoją szosą, skoro tak, to pewnie jest w tym jakiś kruczek.

    I tak, póki nie wycofają tych durnych zdrapek i nie wprowadzą kodów w
    esesmanach, mBankowi nie podskoczą.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2010-06-27 20:38:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Jest i wynika wprost z zapisów regulaminu.

    pierdu pierdu.
    sposób zawierania umówi ich rozwiązywania jest zawarty w KC.

    to, ze oni by chciali to inna sprawa.

  • 10. Data: 2010-06-27 20:38:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > I tak, póki nie wycofają tych durnych zdrapek i nie wprowadzą kodów w
    > esesmanach, mBankowi nie podskoczą.

    sam jesteś durny.
    nie mam komórki.