  • 1. Data: 2010-06-26 07:00:41
    Temat: w ktorym banku decyzje kredytowa (kredyt gotowkowy 25 tys) dostane w ten sam dzien?
    Od: "Pawel K." <p...@i...pl>

    witam

    czy mozecie wskazac bank w ktorym decyzje o kredycie dostane w ten sam
    dzien w ktorym zloze wniosek?
    chodzi mi o to, ze w dniu skladania wniosku podaje wszelkie niezbedne
    dane i jesli decyzja bedzie pozytywna wtedy donosze zaswiadczenia
    potwierdzajace podane przeze mnie dane.

    wczesniej szukajac najlepszego kredytu, w kilku bankach poproszono mnie
    o podpisanie pozwolenia na sprawdzenie czegos (prawdopodobnie historii w
    BIK) celem podjecia decyzji. czy taka zgoda i ewentualna pozytywna
    decyzja jest w 100% pewna?

    zalezy mi na czasie, w jednym banku w ktorym juz skladalem wniosek,
    czekalem ponad tydzien i decyzja byla odmowna :-/

    dziekuje z gory za pomoc.

    pozdrawiam
    pawel

  • 2. Data: 2010-06-26 09:23:47
    Od: PP <n...@n...pl>

    jest w 100% pewna?

    > zalezy mi na czasie, w jednym banku w ktorym juz skladalem wniosek,
    > czekalem ponad tydzien i decyzja byla odmowna :-/
    >
    > dziekuje z gory za pomoc.

    bo generalnie w dzisiejszych czasach warto zlozyc wniosek w dwoch,
    trzech bankach - szczegolnie jesli zalezy ci na szybkosci

    banki, ktore dosc szybko podejmuja decyzje, ale watpie, by w jeden dzien
    to lukas bank, eurobank, slyszalem tez, ze w niektorych przypadkach
    mbank, ale tylko dla swoich klientow (z rachunkiem osobistym i
    regularnymi wplywami)

  • 3. Data: 2010-06-26 14:26:18
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Pawel K." <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > witam
    >

    > czy mozecie wskazac bank w ktorym decyzje o kredycie dostane w ten sam
    > dzien w ktorym zloze wniosek?
    Na pewno decyzje a pewnie i kase w ten sam dzien dostaniesz w Skokach z
    grupy Kas Stefczyka
    Wez ze soba pit11 za 2009 rok to nie bedziesz potrzebowal zaswiadczenia od
    pracodawcy.

    Kris

  • 4. Data: 2010-06-28 15:56:20
    Od: "Pawel K." <p...@i...pl>

    Użytkownik PP napisał:

> [...]
    > to lukas bank, eurobank, slyszalem tez, ze w niektorych przypadkach
    > mbank, ale tylko dla swoich klientow (z rachunkiem osobistym i

    dzieki

    wlasnie w mbanku udalo mi sie zalatwic szybko kredyt, ale to tez ze
    wzgledu na to, ze tam mam konto od kilku lat.

    rzeczywiscie, na przyszlosc, bede wiedzial ze wnioski sklada sie
    rownoczesnie w kilku bankach. nic mnie nie zobowiazuje a kredyt mam
    znacznie szybciej niz sprawdzajac banki po kolei.

    pozdrawiam
    pawel

  • 5. Data: 2010-06-28 15:57:21
    Od: "Pawel K." <p...@i...pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Na pewno decyzje a pewnie i kase w ten sam dzien dostaniesz w Skokach z
    > grupy Kas Stefczyka
    > Wez ze soba pit11 za 2009 rok to nie bedziesz potrzebowal zaswiadczenia
    > od pracodawcy.

    hmm...

    jakos niezbyt dobrze kojarza mi sie skoki :-/
    na szzcescie udalo sie juz zalatwic kredyt w mbanku.

    pozdrawiam
    pawel

  • 6. Data: 2010-06-29 15:20:01
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    >
    > zalezy mi na czasie, w jednym banku w ktorym juz skladalem wniosek,
    > czekalem ponad tydzien i decyzja byla odmowna :-/

    mbank, tylko musiasz podpisac taka ogolna umowe