  • 51. Data: 2010-06-29 19:48:11
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29.06.2010 21:36), Wojciech Nawara wrote:

    > Skoro masz aktywny kanał telefoniczny, to dlaczego nie potwierdziłeś
    > oczekujących operacji w IVR? Wystarczy w serwisie internetowym wybrać
    > opcję "Zatwierdź później", zalogować się na mLinii i z menu IVR wybrać
    > zatwierdzenie tychże oczekujących operacji. Obędzie się bez kodu SMS i
    > rozmowy z konsultantem.

    Jak mówiłem, zajęło mi to ponad 5 minut - jakieś problemy z siecią miałem.

    p. m.

  • 52. Data: 2010-06-29 19:49:02
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29.06.2010 20:57), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > ZUSy to ja sobie zlecam na cały rok naprzód. I zresztą czekam z
    > utęsknieniem na automatyzację tego. Niestety trzeba wklepywać 12
    > przelewów ręcznie :(

    I tak też chyba będę robić. Wtedy jednak nie było to możliwe, raz że ZUS
    co kwartał był inny, dwa że chyba nie dało sie przelewu do ZUS wysłać
    innego niż "teraz" (tego drugiego nie jestem pewien).

    p. m.

  • 53. Data: 2010-06-29 19:55:54
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-06-29 21:48, mvoicem pisze:

    > Jak mówiłem, zajęło mi to ponad 5 minut - jakieś problemy z siecią miałem.

    OK, zrozumiałem to tak, że czekałeś na konsultanta. Najwidoczniej błędnie.

    WN

  • 54. Data: 2010-06-29 20:11:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Nawara" i0die8$8kt$...@k...sileman

    > Od kiedy 99,99 przekracza 99,99 ?

    Filozoficzne pytania typu ,,okres od 15 do 15 następnego miesiąca''. :)
    Powszechnie wiadomo, że 3 i 4 to dwa dni, od 3 do 4 to też dwa dni,
    ale już od 4 do 6 to często nadal tylko dwa dni. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2010-06-29 20:22:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-29 21:49, mvoicem pisze:
    > I tak też chyba będę robić. Wtedy jednak nie było to możliwe, raz że ZUS
    > co kwartał był inny,

    Wklepywałem wtedy kwartalnie.

    > dwa że chyba nie dało sie przelewu do ZUS wysłać
    > innego niż "teraz" (tego drugiego nie jestem pewien).

    Nie wiem kiedy, ale z rok przed wprowadzeniem rocznego, wklepywałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

  • 56. Data: 2010-06-29 20:39:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > to wowczas jest to rachunek techniczny nalezacy do inteligo i
    > klientowi nic do tego co bank robi ze swoimi wlasnymi kontami.

    Owszem, ale mimo tego ten rachunek caly czas sie pojawia "konsultantom"
    w systemie i w zwiazku z tym mowia prawde, ze do jego zamkniecia saldo
    musi byc zerowe. Jak sie je wyzeruje to inna sprawa.

    "Konsultant" (w banku) to taki specyficzny zawod, trzeba byc ostroznym,
    a i tak zdaza sie, ze to nie pomaga.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 57. Data: 2010-06-29 21:40:56
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > No to i tak gorzej niż w mBanku.

    zalezy (co kto porzebuje)

  • 58. Data: 2010-06-29 21:50:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-29 23:40, Q pisze:

    > zalezy (co kto porzebuje)

    No ale lepiej nie jest chyba w żadnym zakresie :D Co najwyżej jest tak samo.

  • 59. Data: 2010-06-29 22:30:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Owszem, ale mimo tego ten rachunek caly czas sie pojawia "konsultantom"
    > w systemie i w zwiazku z tym mowia prawde, ze do jego zamkniecia saldo
    > musi byc zerowe. Jak sie je wyzeruje to inna sprawa.

    A co mnie obchodzi co sie konusltatowi pojawia na ekranie i co bank musi
    zrobic zeby zamknąć swoje własne konta.

    Po rozwiązaniu umowy, żadne związki mnie z bankiem nie łączą.
    Po za ewentualnym ściaganiem się za długi na drodze cywilnej.

  • 60. Data: 2010-06-29 23:06:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemysław Adam Śmiejek" i0dpr4$s19$...@n...onet.pl

    > No ale lepiej nie jest chyba w żadnym zakresie :D Co najwyżej jest tak samo.

    Bankomaty PBKO bp są ponoć wszędzie. Tak naprawdę więcej jest miejsc
    z Pocztą niż placówkami PKO bp, ale na Poczcie można ducha wyzionąć...
    No... Już wiem, że to właśnie z wyzionięciem są problemy w astmie...

    -=-

    Śmieję się z tej swojej astmy, ale lekarz rodzinny ,,pociesza'' -- któregoś
    razu leki doczesne ;) nie poskutkują. :) (chodzi o leki doraźnie działające)

    -=-

    Dziś myślałem, że oszaleję z powodu ,,powietrza'' (chyba odoru szambnego)
    na pobliskiej/osiedlowej placówce Poczty Polskiej. :) Pan ;) prezydent miasta
    Białegostoku raczył do mnie napisać list polecony, w którym upomina się u mnie
    o zapłacenie podatku od nieruchomości... O podatki upomina się, dorzuca odsetki
    (jakby nie pamiętając o tym, że i tak miasto musi wpłacić ,,rodzinnej firmie''
    tyle, ile ta firma sobie zażyczy) ale ani o miastowe HotSpoty nie dba, ani
    o odśnieżanie miasta zimą nie dbał, ani o jakieś rozsądne imprezy -- łubudubu
    w centrum miasta trudno nazwać imprezą... No... Zresztą -- co ,,pan'' to i gust...

    -=-

    Jakiś czas temu radio mówiło o adwokacie, który nie zapłacił za przejazd
    ,,autostradą'', gdyż wg niego to nie była autostrada, ale coś innego.
    Sprawa oparła się o sąd, gdzie go skarżono -- oczywiście adwokat wygrał. :)
    I chwała mu za to! Mógł tak po prostu obciążyć swoich klientów kosztami
    spóźnienia czy w ogóle kosztami jechania drogą [nie]podobna do autostrady,
    ale wolał ukarać winnych, :) zamiast słabych. :)

    Duchowni JPII uczyli:
    -- gdy kogoś skrzywdzisz, wynagródź innemu :)
    -- gdy ktoś cię okradnie, ukradnij słabszemu. :)

    Samul (mój prześladowca) uczył mnie nawet tego, że w wojsku
    to żaden grzech -- okradanie, gdy się zostało okradzionym. :)
    (a piszę to świadomie, niczego nie naciągając)

    Fajna była pewne bogata dziewczyna, która obiecała Bogu ,,na prywatnej
    audiencji'', że wyjdzie za mąż za pewnego biedaka. Gdy po jakimś czasie
    zmieniła swe zdanie (przy udziale duchownych) powiedziała, że zamiast za
    biedaka, którego ponoć kochała, :) wyjdzie (za karę?) za mąż za jeszcze
    biedniejszego Białorusina, którego oczywiście uczyni rzymskim katolikiem
    i któremu da ,,wikt i opierunek'' w Polsce. :)

    Nie wiedziała bidula o tym, że biedak, którego porzuciła, otrzymał obietnicę
    solidnego wsparcia finansowego (można było za to kupić solidny dom i nieźle
    ustawić się w życiu) w wypadku ożenienia się z tą dziewoją (która tymczasem
    popadać zaczęła w biedę -- jak to w kryzysie polskim) zaś ,,katolicyzowanie''
    biednych było drogą lansowaną przez samego Jana Pawła II. :)

    Benedykt XVI u progu swego pontyfikatu ogłosił jednoznacznie, że droga walki
    o ,,chybotliwe'' dusze z pogranicza (a miał na swej myśli właśnie tereny
    kresów II RP, choć może nie tylko te tereny) zostaje zakończona. Po paru
    latach dodał, że może nie tyle zakończona, :) co przerwana na czas jego
    życia na tej ziemi. :) Wielu z moich znajomych zakupiło tanio ziemię
    białoruską, aby ją kolonizować rzymskim wydaniem katolicyzmu, nie zdając
    sobie sprawy z tego, że obecny papież potępia tę drogą rozwoju religijnego....

    -=-

    Rowerek dobrze mi robi. :) Czuję się po nim jak nowo narodzony?
    Może nie aż tak dobrze, ale jednak doskonale. :) Ubiegłoroczne ataki
    astmy dobiły mnie, złamały mego ducha (i to dosłownie!!) ale powoli
    (och!!! jak powoli!!) wraca we mnie życie... :)

    Zamierzam odbudować sobie plombami zęby, aby wyglądać jak nastolatek. ;)
    Po paru latach bojowania z ,,przesądami medycyny tradycyjnej'' wychodzi
    jednak na to, że mam rację co do możliwości ,,koronowania'' zębów plombami
    (tańsze to i mniej destrukcyjne od koron porcelanowych) a zgryz wcale nie
    musi opierać się na wszystkich (czy nawet na wielu) zębach -- starczy mu
    podparcie dosłownie na jednym zębie, a na trzech zębach to już luksus
    niebywały!!! RTG nie zostawia wątpliwości -- ,,zgryz urazowy'' wcale
    nie prowadzi do sypania się kości szczęki czy żuchwy...

    Ponoć wiek człowieka najłatwiej i najdokładniej ocenić właśnie po zębach. :)
    Ciekawe, jak oceniać, gdy zęby będą ślicznie okoronowane plombami koloru
    zębów właśnie? Gdy będą miały ślicznie wyfrezowane rowki tak, że powstałe
    dzięki tym frezowaniem pozostałości do złudzenia przypominać będą ostre
    guzki ludzkich świeżynek ząbkowych... :)

    Na razie to science-fiction z przewagą tego ostatniego. :)
    Ale ja zamierzam to zrobić. :)

    --
    ^ . . 729 . .
    n p w ŚŚ c p s
    * . 18 . 21 715 .
    . . 1 2 3 4 5
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 709 .2425
    . . 8 9 10 11 12
    E . . . . . ----> . 699 2223
    2627 29 15 16 17 18 19
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690
    28 22 23 24 25 26
    2526 01 03 . 17.`'.20 680
    ._. 28 29 30 .-.
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    / 23 30 02 1011 `-:`-'.'661.'.
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..646`|'.;. p \