  • Data: 2003-02-14 14:35:47
    Temat: Re: wyplata EUR - porownanie 8 kart (dlugie)
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@o...pl>
    > Bardzo fajnie zrobione - niestety sam kurs przeliczenia nie oznacza całego
    > kosztu. Aby wyliczenia porównawcze były prawdziwe trzeba również dodać
    koszt
    > posiadania takiej karty (bo bez niej nie dokonałbyś wypłaty) oraz koszt
    > prowadzenia rachunku (bo bez niego nie miałbyś karty).

    tez racja, ale wymysl jak to ujac w wyliczeniach :-))

    > Co do "tajemniczych kursów Visy" to w niczym się nie mylisz. Banki maja
    > podpisane umowy z Visą na podstawie ktorych Visa dolicza % do
    rozliczenia - z
    > tego % ustaloną kwotę bierze Visa a resztę Bank (który ma tu pole manewru
    tzn
    > albo skubie w całości klienta albo nie - i jak widać po Fortisie - ten
    bank
    > skubie na całego)

    w Pulsie Biznesu byl na ten temat artykul 11 lutego - nie mam dostepu do
    archiwum PB zeby zacytowac fragment ale chodzi o to, ze klienci w USA skarżą
    Vise za te ukryte prowizje, ktory skrywane sa pod haslem tajemniczych
    przelicznikow Visy przy przeliczaniu przez dolary
    *** blad ***