  • Data: 2003-02-14 16:47:54
    Temat: Re: wyplata EUR - porownanie 8 kart (dlugie)
    Od: "Piotr" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    To i ja sie dolacze. Robilem zakupy karta kredytowa
    VISA classic BZWBK w Portugalii od 07 do 09 lutego.
    I sredni kurs EURO wyszedl mi 4,36. A gdybym wyplacil
    sobie pieniadze maestro lub elektronem,. to w sumie (uwzgledniajac
    prowizje) wyszloby na to samo. No, moze na classicu mam te
    oszczednosc, ze ostatecznie place pozniej. Kurs sprzedazy
    EURO to w BZWBK dzis 4,26.
    Ciekawe, czemu dla roaliczen karta ten kurs jest inny. Czy po
    drodze przliczaja przez dolara, czy jak?

    Piotr