eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 54

  • 41. Data: 2005-04-07 14:49:41
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Kasperski napisał(a):
    >>Z KOMÓRKI ??????!!!!! Zapłacę za taką rozmowę
    >>z 20 zł

    > Zrelaksuj się i wyjdź na spacer do najbliższej budki. Numer jest darmowy.

    Znowu bez przegięć w drugą stronę, z sieci komórkowych to jedynie z Idei :-)


  • 42. Data: 2005-04-07 15:18:52
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-07 16:49, Wojciech Nawara wrote:

    >> Zrelaksuj się i wyjdź na spacer do najbliższej budki. Numer jest darmowy.
    >
    >
    > Znowu bez przegięć w drugą stronę, z sieci komórkowych to jedynie z Idei
    > :-)

    Przeczytaj swój post jeszcze raz i powiedz gdzie widzisz tekst o komorkach?
    --
    Peet


  • 43. Data: 2005-04-07 15:20:55
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Peet napisał(a):

    > Przeczytaj swój post jeszcze raz i powiedz gdzie widzisz tekst o komorkach?

    Pierwsze dwa wyrazy cytatu brzmią "Z KOMÓRKI", w dodatku dużymi literami.


  • 44. Data: 2005-04-07 15:25:02
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-07 17:20, Wojciech Nawara wrote:

    >> Przeczytaj swój post jeszcze raz i powiedz gdzie widzisz tekst o
    >> komorkach?
    >
    >
    > Pierwsze dwa wyrazy cytatu brzmią "Z KOMÓRKI", w dodatku dużymi literami.

    Cytowałeś Marcina, a on tego nie napisał, tylko odpowiadał na cytat. Źle
    odpisałeś.
    --
    Peet


  • 45. Data: 2005-04-07 15:27:08
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Peet napisał(a):

    > Cytowałeś Marcina, a on tego nie napisał, tylko odpowiadał na cytat. Źle
    > odpisałeś.

    Cóż, nie spędzam godziny czasu na analizowanie genezy każdego posta.
    Błagam o wybaczenie.


  • 46. Data: 2005-04-07 15:30:11
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-07 17:27, Wojciech Nawara wrote:

    > Cóż, nie spędzam godziny czasu na analizowanie genezy każdego posta.
    > Błagam o wybaczenie.

    Sam czasem piszesz aby czytać ze zrozumieniem, więc...
    Wybaczam. :)
    --
    Peet


  • 47. Data: 2005-04-07 15:47:04
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Peet napisał(a):

    > Sam czasem piszesz aby czytać ze zrozumieniem, więc...
    > Wybaczam. :)

    aaaaa, dopiero teraz przeczytałem słowa "do najbliższej budki" :D
    mea culpa :-)


  • 48. Data: 2005-04-07 17:17:28
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Peet napisał(a):
    >
    > > Sam czasem piszesz aby czytać ze zrozumieniem, więc...
    > > Wybaczam. :)
    >
    > aaaaa, dopiero teraz przeczytałem słowa "do najbliższej budki" :D
    > mea culpa :-)

    ATSD to nikt jeszcze nie wymyślił komórkowych budek? ;-)

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 49. Data: 2005-04-07 20:11:13
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2c88.000001ef.42556b28@newsgate.onet.pl...
    > > Peet napisał(a):
    > >
    > > > Sam czasem piszesz aby czytać ze zrozumieniem, więc...
    > > > Wybaczam. :)
    > >
    > > aaaaa, dopiero teraz przeczytałem słowa "do najbliższej budki" :D
    > > mea culpa :-)
    >
    > ATSD to nikt jeszcze nie wymyślił komórkowych budek? ;-)

    jak nie jak tak?
    Nawet byly ruchome - Centertel w autobusach instalowal (PKS?)

    --
    Pozdrowienia
    --
    Slawek Kos ---> s...@p...com


  • 50. Data: 2005-04-07 20:37:15
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: "Belin" <b...@b...pl>


    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:d339rk$kti$1@news.onet.pl...
    >Procedura jest prosta. Dzwonisz, logujesz się, łączysz z
    > konsultantem, mówisz o co chodzi. I to NA PEWNO nie trwa 20 minut.

    oj... nie bylbym taki pewien - sam mialem "podobna" sytuacje (sam sobie
    zrobilem kuku ;-) ). Cala operacja (w tym np. oczekiwanie na polaczenie z
    konsultantem, klepanie kodow na nedznie dzialajacej klawiaturze telefonu,
    jakies inne duperele) zajela mi calkiem sporo czasu :-( - byc moze jestem
    matolem ;-).

    Belin


strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1