  • Data: 2005-04-07 12:17:58
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d337tn$8k8$1@news.elsat.net.pl...

    > To na cholerę zakładałeś inteligo?
    > Ktoś obiecywał, że WSZYSTKO
    > jest do załatwienia w kanale internetowym?

    Zakładałem konto z OBŁSUGĄ przez INTENRET
    a nie PRZEZ TELEFON a to jest duża różnica
    To że Ty siedzisz w firmie i smażysz z telefonu firmowego
    lub komórki gdy szef nie widzi to nie znaczy że każdy tak
    robi.Na szczęście zaraz kończysz pewnie robotę
    i oszczędzisz mi dalszych gówno wartych listów.

    TELEFONU stacjonarnego NIE MAM bo mieszkam
    w GÓRACH i nie istnieje ŻADNA
    możliwość abym taki telefon miał. Pozatym nie widzę sensu
    zakładania tel. stacjonarnego po to aby obsługiwać konto
    które miało być INTERNETOWE.

    Tomy M.