  • Data: 2005-04-07 12:17:43
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomy M. wrote:

    > Takich perełek w INTELIGO jest więcej ... rozglądam
    > się za jakimś lepszym bankiem ... doradźcie coś
    > (najlepiej ktoś kto miał INTELIGO i przeszedł do innego banku)

    Ale jakich perelek? Dzwonisz i po sprawie... nie robisz tego codziennie.
    Kiedys pewnie i to dorobia przez internet.

    Ja mialem konta w roznych bankach i najbardziej zadowolony jestem
    wlasnie z Inteligo. Od kiedy mam to konto nie mam przykrych
    niespodzianek i wydzwaniania po infoliniach.

    Konto w ktorym wszystko zrobisz przez Internet po prostu *nie istnieje*.

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG