  • Data: 2005-04-07 12:28:53
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d338p0$8mp$1@news.elsat.net.pl...

    > Nie ma banku, w którym każdą operację/sprawę załatwisz via dostęp
    > internetowy.

    ... zapytałem ... i czekam na odpowiedzi to wszystko , na razie
    jestem zdziwiony tym jak bardzo "w lesie" są usługi bankowe :-(

    > Każdy bank ma swój podstawowy kanał dostępu. W bankach z oddziałami są
    > to właśnie placówki. Inteligo oddziałów nie ma i tym kanałem jest
    > właśnie konsultant.

    KANAŁEM jest KONSULTANT ... to z kim ja wymieniam
    korespondencję e-mail jeśli nie z KONSULTANTEM ???
    Z jakiego powodu TA SAMA RZECZ moze być załatwiona
    ptrzez TELEFON a NIE MOŻE być załatwiona przez e-mail
    czy WWW ???

    Tomy M.