  • Data: 2005-04-07 12:35:50
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Tomy M. napisał(a):

    > ... zapytałem ... i czekam na odpowiedzi to wszystko , na razie
    > jestem zdziwiony tym jak bardzo "w lesie" są usługi bankowe :-(

    Jeśli porównujemy do lasu, to z tego co pisałeś, to Ty mieszkasz w
    lesie. Usługi bankowe są zdecydowanie obok.

    > KANAŁEM jest KONSULTANT ...

    Tak. Konsultant dostępny w kanale telefonicznym.

    > to z kim ja wymieniam
    > korespondencję e-mail jeśli nie z KONSULTANTEM ???

    Jeśli mówisz o zwykłym e-mailu to wiesz co... Możesz go sobie we
    wspomniane drzewo wsadzić...

    A jeśli o tym, który jest dostępny w serwisie transakcyjnym, to takie są
    procedury, że ten e-mail służy do zasięgania informacji, a nie składania
    zleceń. Takie są procedury i już. Nie podoba się, to wypowiedzieć umowę
    i szukać lepszego banku. Powodzenia.

    Jeżeli jednak w formularzu poprosisz o oddzwonienie, a nie odpowiedź
    mailową, to konsultant który oddzwoni chętnie przełączy Cię do
    logowania. Proste. Ale najlepiej drzeć dziób.

    > Z jakiego powodu TA SAMA RZECZ moze być załatwiona
    > ptrzez TELEFON a NIE MOŻE być załatwiona przez e-mail
    > czy WWW ???

    Ręce mi opadają. Bo tak.