eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwylaczenie uslugi sms w INTELIGO ? › Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
  • Data: 2005-04-07 12:24:05
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomy M. napisał(a):

    > Zakładałem konto z OBŁSUGĄ przez INTENRET
    > a nie PRZEZ TELEFON a to jest duża różnica

    To masz problem. Bo naprawdę WIELE spraw załatwisz JEDYNIE via rozmowa z
    konsultantem. Tylko nie bij.

    Nie ma banku, w którym każdą operację/sprawę załatwisz via dostęp
    internetowy.

    Każdy bank ma swój podstawowy kanał dostępu. W bankach z oddziałami są
    to właśnie placówki. Inteligo oddziałów nie ma i tym kanałem jest
    właśnie konsultant.

    > To że Ty siedzisz w firmie i smażysz z telefonu firmowego
    > lub komórki gdy szef nie widzi to nie znaczy że każdy tak
    > robi.Na szczęście zaraz kończysz pewnie robotę
    > i oszczędzisz mi dalszych gówno wartych listów.

    Pięknie. Sam wystawiasz sobie świadectwo.

    > TELEFONU stacjonarnego NIE MAM bo mieszkam
    > w GÓRACH i nie istnieje ŻADNA
    > możliwość abym taki telefon miał. Pozatym nie widzę sensu
    > zakładania tel. stacjonarnego po to aby obsługiwać konto
    > które miało być INTERNETOWE.

    Mam wrażenie, że Glenn pisała coś o Idei... Zasięgu Idei też nie masz?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1