  • Data: 2005-04-07 12:24:51
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@s...800.pl> napisał w wiadomości
    news:d338d7$1pbr$1@news2.ipartners.pl...

    > Ale jakich perelek? Dzwonisz i po sprawie... nie robisz tego codziennie.
    > Kiedys pewnie i to dorobia przez internet.

    Nie dorobią CELOWO ... bo wychodza z założenia
    że ludziom którzy mają konto zarzadzane przez Internet
    nie chce się dzwonić do nich aby to wyłaczyć.
    Gdyby chcieli już dawn by to dorobili bo od prawie roku
    korzystam z INTELIGO i doszło wiele funcji oprócz
    tej.

    > Ja mialem konta w roznych bankach i najbardziej zadowolony jestem
    > wlasnie z Inteligo. Od kiedy mam to konto nie mam przykrych
    > niespodzianek i wydzwaniania po infoliniach.
    >
    > Konto w ktorym wszystko zrobisz przez Internet po prostu *nie istnieje*.

    ... teraz wiem ... tylko że nie istnieje dlatego że przynosi
    to korzyści bankowi. :-(

    Tomy M.