    From: "dl" <q...@n...cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyciągi w Multibanku
    Date: Thu, 13 Sep 2007 15:47:32 +0200

    news:slrnfeib5p.8jg.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > W przypadku zabezpieczonego wynosi również 0 + czas szukania w google
    > odpowiedniego narzędzia zdejmującego blokadę lub po prostu readera
    > zmodyfikowanego tak, żeby blokadę olewał.

    Daj proszę urla do takiego softu bo poważnie nie znalazłem takiego, który by
    to zrobił (fakt, nie szukałem długo, ale jak już napisałem wyżej sprawdziłem
    dwa). Oczywiście mam na mysli 128bitowe szyfrowanie.

    > taki wydruk z PDFa po prostu nie nadaje się do niczego. Podobnie
    > zresztą jak przysłana z banku kartka bez podpisu. I jedno i drugie może
    > być
    > wydrukowane w domu z dowolnie wpisanymi kwotami i czym tam chcesz. No,
    > może
    > z wydrukiem z banku jest o tyle lepiej, że uważnie przyglądając się można
    > poznać sposób nadruku stosowany przez te drukarki 'heavy-duty' - jest
    > specyficzny.

    Ale zrozum: ja nie twierdzę, że się nie da nawet z zabezpieczonym plikiem,
    czy z normalnym drukowanym wyciągiem niczego zrobić. Ale DLACZEGO, skoro
    można to trochę utrudnić, nie tego się nie robi?

    Dobra, eot. bo wygląda na to że nie wytłumaczę Ci o co mi chodzi :)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|