  • Data: 2007-09-13 14:23:53
    Temat: Re: wyciągi w Multibanku
    Od: "dl" <q...@n...cy> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnfeigrs.b5f.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=pdf+unlock&btnG=
    Szukaj&lr=

    > Do wyboru, do koloru. Darmowe, płatne, shareware, windowsowe, uniksowe, do
    > ściągnięcia i online'owe...

    Samotnik, ale proszę... Napisałem dwa posty wyżej, że sprawdziłem dwa
    programy pierwsze lepsze z wyników wyszukiwania z gugala właśnie. Są super,
    cacy łamią i odblokowują pdf.

    Ale NIE udało im się tego zrobić z zablokowanym za pomocą 128bitowego
    klucza.
    Ty twierdzisz, że są takie - to daj proszę dokładnego urla, a nie do wyników
    gugla.

    > Możesz też ściągnąć darmowego ghostscripta, wydrukować w windowsach tego
    > PDFa do pliku, a potem ghostscriptem zrobić z niego PDFa. :) Oczywiście
    > juz
    > odblokowanego. Możesz też przed zrobieniem pozamieniać cyferki.

    Tego nie sprawdzałem - zobaczymy czy to zrobi. I na tym temat zostawię - jak
    widać nieistotny z punktu widzenia banku ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|