  • 1. Data: 2004-09-15 22:40:57
    Temat: wybór konta na studia we Wrocławiu
    Od: "Marek Szumny" <l...@p...onet.pl>

    Witam!
    Niedługo zacznę studiować we Wrocławiu na Politechnice i postanowiłem
    założyć sobie jakieś konto. Problem jest taki, że się kompletnie na tym nie
    znam, a im więcej stron internetowych odwiedzam, tym większy mam pętlik w
    głowie. Nie pracuję, pieniądze będą przesyłać mi rodzice, chciałbym też
    korzystać z tego przez internet, wypłacać z automatów i oczywiście jak
    najmniej płacić za wszystko ;) Możecie mi coś doradzić? Nie musi to być
    oczywiście konto studenckie...

    Marek Szumny aka Mar_cus

  • 2. Data: 2004-09-15 23:22:19
    Temat: Re: wybór konta na studia we Wrocławiu
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marek Szumny <l...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > automatów i oczywiście jak najmniej płacić za wszystko ;) Możecie mi
    > coś doradzić? Nie musi to być oczywiście konto studenckie...

    Lukas, mBank, BZ WBK - w tej kolejnosci :)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-16 00:35:10
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marek Szumny napisał:
> [...]
    > oczywiście jak najmniej płacić za wszystko ;) Możecie mi coś doradzić?
    > Nie musi to być oczywiście konto studenckie...

    Nie żebym tak kochał BZWBK, ale rachunek dla studentów jest całkiem
    ciekawą ofertą - http://www.bzwbk.pl/u235/navi/1010 Kiedy już
    przestaniesz być studentem to uciekałbym z tego banku ;) A tak jako
    student możesz wyrobić sobie kartę Euro > 26 i otrzymać do niej
    ubezpieczenie od następst nieszczęśliwych wypadków. I BZWBK chyba jako
    jedyny bank umożliwia wybranie sobie czy chcesz kartę MAestro / Cirrus
    czy Visa Electron. Czy ja pisałem, że nie przepadam za BZWBK? ;)

    K.

  • 4. Data: 2004-09-16 00:40:47
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    No i zapomniałem dodać, że będziesz miał pełno bankomatów BZWBK we
    Wrocławiu. Jeśli to rodzice mają Ci zasilać konto to tak jak pisał Amra
    dobrym rozwiązaniem może być konto w mBanku. Tyle, że mBank nie ma
    placówek, w których możesz wpłacić pieniądze bez prowizji lub wypłacić w
    kasie. Konto w mBanku trzeba zasilać przelewem na poczcie lub z innego
    banku. Wypłacasz pieniądze bezpłatnie w bankomatach Euronetu i BZWBK.

    K.

  • 5. Data: 2004-09-16 00:56:54
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <ciagfj$rb5$1@atlantis.news.tpi.pl> Marek Szumny wrote:

    > Niedługo zacznę studiować we Wrocławiu na Politechnice

    > im więcej stron internetowych odwiedzam, tym większy mam
    > pętlik w głowie.

    Hmm.

    --
    . JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
    . mail: rmrmg(at)wp(dot)pl | przy odpowiednim

  • 6. Data: 2004-09-16 12:06:46
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 02:35:10 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał:

    I BZWBK chyba jako
    > jedyny bank umożliwia wybranie sobie czy chcesz kartę MAestro / Cirrus
    > czy Visa Electron. Czy ja pisałem, że nie przepadam za BZWBK? ;)

    Nie jedyny. ING BSK tez daje taka mozliwosc.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-09-16 12:44:10
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    Użytkownik "Marek Szumny" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > korzystać z tego przez internet, wypłacać z automatów i oczywiście jak
    > najmniej płacić za wszystko ;) Możecie mi coś doradzić? Nie musi to być

    z autopsji doradzam PKO BP w Rynku, rewelacyjna obsluga + bylo kilka
    bliskich agencji wokół "wittigowa"
    ale kolo gmachu A1 masz BZ wiec moze zerknij na ich oferte

  • 8. Data: 2004-09-16 17:45:38
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    JaKi napisał:

    > Nie jedyny. ING BSK tez daje taka mozliwosc.

    Ale konto w ING w porównaniu z BZWBK wypada gorzej i na dodatek jest
    płatne - http://www2.ing.pl/u235/navi/105907

    K.

  • 9. Data: 2004-09-16 18:49:36
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 19:45:38 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał:

    > Ale konto w ING w porównaniu z BZWBK wypada gorzej i na dodatek jest
    > płatne - http://www2.ing.pl/u235/navi/105907

    2 PLN miesiecznie i karta 6 PLN rok. W okresie od 15 września do 14
    listopada 2004 roku, w ING Banku Śląskim trwa promocja cenowa KONTA Z LWEM
    Studenta. Promocja KONTA Z LWEM Studenta polega na:
    zwolnieniu z trzech kolejnych opłat za prowadzenie KONTA Z LWEM Studenta,
    zwolnieniu z opłaty za pierwszy rok użytkowania pierwszej karty debetowej
    VISA Electron lub Maestro wydanej dla posiadacza rachunku (zwolnienie z
    opłaty nie dotyczy karty wydanej dla pełnomocnika).

    Dodatkowo obsluga o niebo lepsza niz BZWBK, bankomaty ING - któych w
    Katowicach nie brakuje i Euronety z 1 PLN. Po ew pierwszym wpływie np.
    jakaś umowa zlecenie - możliwy jednokrotny debet.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-09-16 18:52:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dodatkowo obsluga o niebo lepsza niz BZWBK, bankomaty ING - któych w
    > Katowicach nie brakuje i Euronety z 1 PLN. Po ew pierwszym wpływie np.
    > jakaś umowa zlecenie - możliwy jednokrotny debet.

    Jest jedna podstawowa wada - żeby na Polibudzie wybrac pieniądze trzeba
    zasuwać "aż" na pl. Grunwaldzki. W przypadku kont opartych o bankomaty BZWBK
    (Lukas, BZWBK, Multi, mB) bankomat jest pod A1 ;-))))