  • Data: 2002-01-07 16:05:05
    Temat: Re: wplata na konto firmowe
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    news:1dig3uopghqr0b63j3rk3krhe642d5fgoo@4ax.com...
    > Zalozmy, ze ktos ma konto firmowe z prowizja za wplaty gotowkowe albo
    > po prostu konto wirtualne.
    > Czy moze obejsc problem wplat gotowki, wplacajac swoj utarg na RORa i
    > dalej za darmo przelewac go na firmowe? Czy jest to zgodne z prawem ?
    > IMO nie za bardzo (na pewno nie z regulaminem RORu, ale kto by sie tym
    > przejmowal ;))
    > Jesli nie to czy istnieje sposob na legalne przekazanie srodkow
    > firmowych na rachunek w Inteligo albo VW bez uzycia konta firmowego w
    > innym banku ?

    IMHO nie ma tu problemu dla DG i SC. Zarówno DG jak i SC nie posiadaja
    swojego kapitalu. Mozesz w kazdej chwili wplacac i wyplacac pieniadze na
    konto firmowe - zaden przepis tego nie zabrania. Ja tak zasilam konto w
    Inteligo jak musze wplacic gotówke - przez ROR w innym banku.
    Podobnie z placeniem karta firmowa za prywatne zakupy. Dla DG i SC z
    uproszczona ksiegowoscia (a wiec karta, ryczalt, KPiR) nie ma IMHO zadnych
    ograniczen.

    > Czy jakies marmurki nie boria prowizji za wplaty gotowkowe na konta
    > firmowe ?

    Ja takiego nie znalazlem.

    K. Kowalski