  • Data: 2002-01-06 17:57:05
    Temat: Odp: wplata na konto firmowe
    Od: "jo" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sark <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a19qik$moc$...@n...onet.pl...

    > Można a jak przyjdzie porzeba to go strnserujesz
    > na firmowy przy czym w marmurakch skasują prowizje
    > jakod wpłat gotówkowych, za wyjątkiem Inteligo,
    > Telepeka24, WVB (innych nie pamiętam :-))

    > gotowkowe na konta
    >
    > Nie znam takiego :-)) IMO wszystkie biorą. Kiedyś,
    > mając ror i bieżący w pko bp myślałem ze mi nie
    > policzą prowizji za przelew z ror ma bieżacy (ten
    > sam oddział, ten sam budynek tylko różnica .... 1
    > piętra:) ... no i tak skasowali "bo to sam pan
    > sobie wpłacał"
    >
    > Sark

    Czy te banki mają w tabeli opłat i prowizji umieszczoną oddzielną pozycję
    dotyczącą wysokości prowizji od przelewu przychodzącego z RORu
    przedsiębiorcy? Czy może podciągają to pod pozycję "wpłaty gotówkowe"? No bo
    jezeli wziąć pod uwagę "wykładnię celowościową" to prowizję od wpłaty
    gotówkowej pobiera się za fatygę. Bo panienka w kasie musi poświęcić trochę
    czasu na przeliczenie, ryzykują że im tą gotówkę z sejfu w oddziale ukradną
    itp. A jeśli przychodzi kasa przelewem to nieważne od kogo, bank powinien
    się tylko cieszyć, bo ma więcej środków do obracania. To skandal, żeby
    jeszcze od tego myto pobierali! Jeżeli taka prowizja nie jest wyodrębniona w
    tabeli opłat to moim zdaniem pobierają ją bezprawnie, bo przecież bank też
    jest zobowiącany do przestrzegania regulaminu który sam ustalił.