  • Data: 2002-01-10 07:14:03
    Temat: Re: wplata gotowkowa na poczcie - wrazenia [polecam!!!]
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a1idv2$hjc$9@news.onet.pl...

    > W końcu pytają się "Ale dlaczego Pan nie chce podać nazwy tego banku?"
    > No dobra, skoro tak chcą
    > - "Bankgesellschaft Berlin (Polska) SA".
    > Nagle z drugiego końca poczty odzywa się głos innej pani poczty i skrzeczy
    > prawie, jak stara zachrypnięta papuga:
    > - "BEEERLIIIN!!!! To nie jest polski bank!!!!!".

    Na samym początku działalności Inteligo miałem sytuację podobną w BSK.
    Przelew wypisany bez cyfr kontrolnych do Inteligo nie dotarł, wię dzwonię do
    BSK z pytaniem dlaczego. Pani pyta o nazwę banku, ja jej na to BGBP, a ona
    że w takim razie przełączy mnie do rozliczeń międzynarodowych. Póżniej
    okazało się iż nie mieli jeszcze Inteligo w wykazie tylko centralę.

    Amehat