  • Data: 2002-01-10 20:50:29
    Temat: Re: wplata gotowkowa na poczcie - wrazenia [polecam!!!]
    Od: "wtm" <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a1kla9$j72$1@news.onet.pl...
    > na
    > Przekonałem
    > No tak. Sam wpisałem "zasilenie konta inteligo". To jest sprawa
    > wpłacającego, co tam wpisze i wara poczie od tego...

    No nie do końca. Jest umowa Poczty Polskiej z wybranymi bankami (tymi:
    http://www.ebanki.pl/artykuly/konta_polecane.html#po
    czta) na wpłaty gotówkowe
    bez prowizji. Warunki: wpłaty dokonuje właściciel rachunku oraz tytuł operacji
    musi zawierać "wpłata własna".
    Lata doświadczenia kobiety z okienka podpowiadają jej, że nadawca i odbiorca
    może być tą samą osobą wtedy i tylko wtedy, gdy tytuł operacji jest "wpłata
    własna".

    --
    Wojciech T. Mężyk