  • Data: 2002-01-10 21:31:48
    Temat: Re: wplata gotowkowa na poczcie - wrazenia [polecam!!!]
    Od: Michal 'jaszczur' J. <j...@a...in.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> pisze:

    >Wyczuwam lekką ironię w stosunku do mojego opowiadania sensacyjnego. ;)
    Ależ skąd, miałem podobną przeprawę, może nie tak barwną ale bardziej
    jeszcze bezsensowną. Parę lat temu paniom na poczcie nie podobało się
    to, że na czeku w moim nr rachunku były jakieś cztery robaczki(litery)
    a nie same cyferki. I nie chciały wypłacić.
    Powiedziały:
    - "my wiemy, że ten bank z całą pewnością nie ma literek w nr
    rachunku!".
    I z całą podejrzliwością, pod światło oglądały biedny, mały świstek
    papieru. Jako, że - w przeciwieństwie do Ciebie - nie miałem żadnej
    innej alternatywy w postaci bankomatu itd. byłem zdany tylko na
    pracowników urzędu pocztowego.
    Jednak siła mojej perswazji... itd...

    >Miałem jeszcze w zanadrzu podobne do jakości obsługi w Millennium, ale skoro
    >nie chcecie, to nie. ;-P
    Nie mogę się wypowiadać za innych, ale ja ich pożądam, śnię o nich po
    nocach. Czekam na inne opowieści z krainy marmurów :-))

    --
    "A good scare is worth more than good advice" (DKW)