  • Data: 2002-01-10 18:07:12
    Temat: Re: wplata gotowkowa na poczcie - wrazenia [polecam!!!]
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3c3dc4a0$1@news.vogel.pl...

    > Możesz mi powiedzieć, skąd wiesz, że nie powinno? Może na poczcie maja
    > jakieś swoje procedury,że jednak trzeba?
    > Pytam, żeby wiedzieć na przyszłość, jak będę męczył panie przy okienku...

    Za działem reklamamcji Inteligo:

    Według ogólnoprzyjętych standardów bankowych. W polu "nazwa odbiorcy", ma
    się znaleźć właśnie nazwa odbiorcy, ewentualnie adres. A nie bank. Nie ma
    pola "nazwa banku". Bank jest identyfikowany na podstawie numeru
    rozliczeniowego banku i już.
    Procedury poczty są niezgodne z założeniami.
    A dlaczego przeszkadza? Osoby zajmujące się księgowaniem przelewów mają z
    tym podobno rzekomo dużo kłopotu, już po stronie banku...

    Szczegółów nie znam...

    Przekonałem

    > Ale coś chyba musi być napisane, żeby mogli to zaksięgować?

    No tak. Sam wpisałem "zasilenie konta inteligo". To jest sprawa
    wpłacającego, co tam wpisze i wara poczie od tego...

    Ostatecznie kasa doszła na konto z moim tytułem płatności bez problemu...

    > PS. Tak w ogóle, to niezły jest ten tekst. Podoba mi się. Tak trzymać!!!
    ;-)

    Miło mi! :)

    --
    Pozdrawiam,