  • Data: 2002-01-10 21:32:31
    Temat: Re: wplata gotowkowa na poczcie - wrazenia [polecam!!!]
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety bazy danych na pocztach sa raczej niezbyt czesto aktualizowane,
    bo
    > po nikomu z "waznych ludzi" nie przyjdzie do glowy taka operacja. A juz
    > rozmowa z dzialem informatyki to jak proba dostania sie do udzielnego
    wladcy
    > przez panszczyznianego chlopa. Wiem, bo brat pracuje na poczcie.
    > A podwyzka nie pojdzie na system tylko na premie dla dyrektorow ;)

    albo raczej na zalatane dziury po tych zlodziejach z Gdanska. Oj*** poczte
    na cos kolo 8 mln zlotych.
    KGHM jakos 450 tysiecy dolarow + Krzak (o TV Plus nie wspomne)
    PZU
    PKP
    PPL

    Jeeeezu co za kraj. Powinni na postrach sprzatnac jednego z drugim i juz -
    ja k nie moga wsadzic..

    --

    ------
    Amra the Freelancer