  • Data: 2002-01-16 22:34:18
    Temat: Re: wplata gotowkowa na poczcie - wrazenia [polecam!!!]
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam, że na listę, ale zaczepka była publicznie, dlatego tutaj też
    odpowiadam.

    > [ciach jak cham Nowara gnoił pocztę]

    Na wstępie, chciałbym zauważyć, że to Szanowny Pan jest w tej chwili
    chamski, świadomie przekręcając moje nazwisko, czego sobie nie życzę. Ot co.
    Akurat to są pomówienia i - uprzejmie proszę - niech Pan wyhamuje.

    > Jaki klient, taka obsługa. Takich *piiip*, co za wszelką cenę chcą

    Proszę o wyjaśnienie "piiip".
    Bo właśnie teraz doskonale widzę, kto tutaj jest chamem, skoro potrafi
    Szanowny Pan tak człowieka ocenić po kilku linijkach tekstu.
    Mam nadzieję, że inni grupowicze też doskonalne to widzą.

    Gratuluję wychowania.

    Ale spoglądając na cały wątek, jest Pan tylko wyjątkiem, dzięki Bogu.

    Gdyby jednak Szanowny Tristan chciał porozmawiać na temat jego problemów
    psychicznych, proszę o telefon - 0501950782.

    Klawiatury nie zamierzam już zużywać na bezsensowne pseudodyskuje z tym
    Panem...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara