  • 1. Data: 2002-02-13 13:12:17
    Temat: wplata elixirem do BPH - 2500 zl, gdzie najmniejsza prowizja ?
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    Jak w tytule, ktory bank ma prowizje od takie operacji dla wchodzacego z
    ulicy na poziomie 3-4 zl, a nie procentowa?
    I nie pytajcie mnie o przelewy i po co, tylko sam temat , bardzo prosze :)

    Wojtek

  • 2. Data: 2002-02-13 14:54:44
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "fotech" <u...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > ulicy na poziomie 3-4 zl, a nie procentowa?
    > I nie pytajcie mnie o przelewy i po co, tylko sam temat , bardzo prosze

    Chyba żaden tak nie ma .
    Tańszego niż 0,5% prowizji od wpłaty chyba nie znajdziesz

    Przy 2,5kzł, wyjdzie 12,5zł, a więc kasa musi prawie miesiąc czasu leżeć
    na wysokim procencie żeby zwróciła ci się prowizja za samą wpłatę.

    Jedyne rozwiązanie to jakiś ror, wpłata na ten ror bezpłatna, a później to
    już zależy od banku, ale zdarzają się takie marmurki z których można
    wytransferować tą kasę zupełnie gratis :)))))))))))

    Kamil
    c...@h...pl