  • 1. Data: 2003-10-20 10:21:59
    Temat: wpis do Bik
    Od: "news.atman.pl" <t...@o...pl>

    podzielic sie chcialem ze otrzymalem właśnie aktualny moj status w BIK i co
    widzimy bank ktory nazywa sie GECA wpisal mnie tam za sume windykacji 36,8
    zł , a wiec spłacajcie swoje kredyty nie tylko te duże !
    zagadka co to za bank - ja wiem ale musialem podzwonić !

  • 2. Data: 2003-10-20 10:25:23
    Temat: Re: wpis do Bik
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    news.atman.pl wrote:
> [...]
    > duże !
    > zagadka co to za bank - ja wiem ale musialem podzwonić !

    A mnie Multi wpisal z karta kredytowa pod lokate (ciekawe dlaczego tego nie
    zaznaczyl? ;).
    Oprocz tego do splaty wstawil mi najwyzsze saldo wyciagu (z sierpnia).
    W sumie jak dla mnie troche dziwna praktyka, bo przeciez KK jest
    zabezpieczona lokata, tak jak oni chca - a przez inne banki bylaby
    traktowana normalnie...

  • 3. Data: 2003-10-20 10:38:12
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "news.atman.pl"
> [...]
    > zł , a wiec spłacajcie swoje kredyty nie tylko te duże !
    > zagadka co to za bank - ja wiem ale musialem podzwonić !

    GE Capital Bank S.A. (GECA)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-10-20 10:51:32
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "news.atman.pl" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > podzielic sie chcialem ze otrzymalem właśnie aktualny moj status w BIK i co
    > widzimy bank ktory nazywa sie GECA wpisal mnie tam za sume windykacji 36,8
    > zagadka co to za bank - ja wiem ale musialem podzwonić !

    Ten bank to GECA - co wygralem?

    Pozdro

    Maseł

    P.S. http://www.gecapitalbank.pl/ - tez mialem u nich kredyt - ale teraz
    starajas sie o kredyt gdzie indziej od razu pokazalem, ze mialem inne
    kredyty i do kazdego z nich jest pismo, ze splacilem (to robi dobre wrazenie
    na pani przyjmujacej papiery)

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 5. Data: 2003-10-20 14:19:03
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    oznan.pl...
    > Użytkownik "news.atman.pl" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ten bank to GECA - co wygralem?

    Tak, wygrales. Okulary.
    A propos. Kwota 36 zl podlega ogloszeniu w BIK? Podobno tylko zobowiazania
    powyzej 300 zl maja tam prawo sie znalezc?

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Najlepsze kredyty w banku Milerrium - na ziobro procent

  • 6. Data: 2003-10-20 14:55:49
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    news.atman.pl napisał:
> [...]
    > zł , a wiec spłacajcie swoje kredyty nie tylko te duże !
    > zagadka co to za bank - ja wiem ale musialem podzwonić !

    Pewnie cuś kupowane na raty...

    K.

  • 7. Data: 2003-10-20 18:27:44
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...peel> napisał w wiadomości

> [...]
    > A propos. Kwota 36 zl podlega ogloszeniu w BIK? Podobno tylko
    zobowiazania
    > powyzej 300 zl maja tam prawo sie znalezc?

    Po...myliło Wam się wszystkim od tego czytania newsów :-)
    BIK to nie KRD. Ten pierwszy znajdziecie pod adresem www.bik.pl,
    drugi z kolei pod adresem www.krd.pl.
    BIK jest instytucją powołaną na mocy prawa bankowego. Upoważnionymi
    do przekazywania i uzyskiwania informacji o klientach _zaciągających_
    _kredyty_ są wyłącznie banki, dla których BIK ma być narzędziem nie
    tylko do kontroli wiarygodności klientów, ale i do oceny ich zdolności
    kredytowej.
    KRD jest instytucją powołaną na mocy ustawy o udostępnianiu
    informacji gospodarczych. Ma służyć gromadzeniu informacji o
    _niesolidnych_ _dłużnikach_, sprawdzaniu kontrahentów, wyszukiwaniu
    podmiotów gospodarczych zainteresowanych firmą (dzięki informacji, kto
    się o nią dowiadywał w KRD). Dostęp do informacji zebranych przez tą
    instytucję ma każdy, kto za to zapłaci.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl