  • 1. Data: 2003-10-20 11:00:48
    Temat: Posiadany kredyt w Peako - refinansowanie czy negocjacje z bankiem
    Od: "Wojtek" <w...@g...pl>

    Witam,
    moja znajoma dosyć nieszczęśliwe związała sie z peako biorąc u nich kredyt.
    Kredyt obecnie w euro ma wyższe oprocentowanie niż mój w złotych.
    Pytanie, czy ktoś z was negocjował z peakao istniejaca umowę kredytową ? czy
    też lepiej od razu myśleć o refinansowaniu w innym banku ?
    pozdrawiam, wojtek

  • 2. Data: 2003-10-20 13:47:53
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Wojtek" <w...@g...pl> wrote in message

    > Pytanie, czy ktoś z was negocjował z peakao istniejaca umowę kredytową ?
    czy
    > też lepiej od razu myśleć o refinansowaniu w innym banku ?
    > pozdrawiam, wojtek

    Nie negocjowalem, ale ja bym stamtad spadal jak najszybciej. Jezeli w czasie
    gdy od nich odchodzilem linia kredytowa w Pekao SA byla na poziomie
    efektywnie 23% z hakiem, a w Multi efektywnie 14,23% to chyba wiecej
    wyjasnien nie trzeba.
    W kazdym innym banku _moim_zdaniem_ standardowe warunki beda korzystniejsze
    niz po renegocjacjach w Pekao SA.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek
    Z zamkniętym kontem w Pekao SA ;-)

  • 3. Data: 2003-10-20 14:53:07
    Od: "Wojtek" <w...@g...pl>

    zgadzam się, że w każdym innym Banku warunki będą lepsze. Ale do
    renegocjacji skłaniają dwie rzeczy:
    1. Niekorzystyny kurs euro, żeby zmieniać kredyt - stąd też na "początek"
    chęć zmiany tylko oprocentowania;
    2. Refinansowanie pociąga za sobą konieczność kosztowych zmian wpisów na
    hipotece
    pozdro.. w.