  • 1. Data: 2003-10-20 07:56:23
    Temat: Kredyt odnawialny w mBanku
    Od: "WWWojtas" <o...@S...onet.pl>

    Witam,

    Powiedzcie, z Waszego doświadczenia - czy jest szansa uzyskać kredyt
    odnawialny w mBanku na ok. 20000 zł dla osoby, która ma długo konto eKonto,
    ale obrotów na nim nie było (po prostu mam inne "główne" konto). Dodam, że
    papiery popierające moją zdolność kredytową mam.

    WWWojtas

  • 2. Data: 2003-10-20 08:05:58
    Temat: Re: Kredyt odnawialny w mBanku
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WWWojtas" <o...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale obrotów na nim nie było (po prostu mam inne "główne" konto). Dodam, że
    > papiery popierające moją zdolność kredytową mam.

    Gdybyś przez ostatnie miesiące miał wpływy na eKonto rzędu 5000tzł i dalej
    deklarował takie wpływy, to myślę, że dostałbyś debet 20tzł. Ale tak, to
    długa i niepewna droga przed Tobą.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik