  • 81. Data: 2005-01-13 22:48:06
    Temat: Re: wizzair - ponownie
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 13 Jan 2005 23:39:07 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Ja zapłaciłem. I zobaczyłem. I wyjaśniłem z bankiem. W przeciwieństwie
    >do Ciebie.

    moze po prostu trzeba zmienic bank :-)

    data operacji/rozliczenia rodzaj operacji
    miejsce transakcji kwota w wal. oryg. kwota w PLN
    31-08-2004
    04-09-2004 ZAKUP PRZY UŻYCIU KARTY - INTERNET
    WWW.WIZZAIR.COM -182,00 PLN -182,00 PLN

    zgadza sie co do grosika :)
    aha, karta kredytowa mbanku.

    i blagam - przestancie juz BLAGAM!!!!!!!

    G.

    PS. tak, Glenn, umiem korzystac z filtrow

  • 82. Data: 2005-01-13 22:48:35
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > No to należy bić bank. Transakcja internetowa w PLN traktowana jako
    > transakcja zagraniczna?

    To bij.

    > Kwota w PLN się zgadza z tym co aklajer wizzaira daje do akceptacji przy
    > płatności?

    Są *dwie* kwoty w PLN. Kwota transakcji i kwota ostatecznie zaksięgowana.

    Jeśli mowa o kwocie TRANSAKCJI to przeciez próbuję to od pól dnia
    powiedzieć. Bank dostaje kwotę w PLN. Dokładnie tyle PLN, które widział
    klient przy transakcji. I dokładnie to mu pokazuje na wyciągu. Ale
    zalicza więcej z okazji przewalutowania.
    Glenn - ale błagam - czytaj ze zrozumieniem, bo ja to już 40 raz piszę.

    > Pytanie, czy transakcja internetowa w PLN jest "trnasakcją zagraniczną".

    I ja na to pytanie odpowiadam - MOŻE być, o ile została wykonana za
    granicą. Tak też uważa bank. I tak traktuje tą transakcję (w historii
    kraj wykonania transakcji to HU, a HU to nie PL)

  • 83. Data: 2005-01-13 22:49:58
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > To, że strona jest po polsku i że obciążenie następuje w walucie PLN o
    > niczym nie świadczy

    Wojtuś. Ja też przychylałbym sie do tezy, ze złotówki to złotówki i kurs
    złotówki względem złotówki jest stały i w zasadzie niezmienny od lat...
    :-P

    Ja bym zaczął od reklamacji. Niech inteligo Ci na papierze wytłumaczy,
    ze kurs zł/zł jest zmienny w czasie. W razie czego bedzie material na
    ciekawy njus
    ;-)

    M.

  • 84. Data: 2005-01-13 22:50:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > moze po prostu trzeba zmienic bank :-)
    > zgadza sie co do grosika :)
    > aha, karta kredytowa mbanku.

    W wolnej chwili wczytam się w regulamin mBanku. Teraz mi się średnio
    chce. :-)
    Ale sprawdzę. :-)

    > i blagam - przestancie juz BLAGAM!!!!!!!

    Jak mi ktoś mówi pierdoły w stylu, że transakcja na Węgrzech to
    transakcja krajowa, to nie spocznę. ;-)

  • 85. Data: 2005-01-13 22:50:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > i blagam - przestancie juz BLAGAM!!!!!!!

    No już,już. W końcu jak to ktoś tu napisał jest to grupa DYSKUSYJNA :-) Idę
    spać :-) Trza jutro zarabiac na te "wizzairy" ;-))))

    > PS. tak, Glenn, umiem korzystac z filtrow

    To fajnie ;-) Przyda Ci się przy następnej okazji ;-)

  • 86. Data: 2005-01-13 22:51:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Wojtuś. Ja też przychylałbym sie do tezy, ze złotówki to złotówki i kurs
    > złotówki względem złotówki jest stały i w zasadzie niezmienny od lat...
    > :-P

    Jesteś zboczony. :-P

  • 87. Data: 2005-01-13 22:51:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak mi ktoś mówi pierdoły w stylu, że transakcja na Węgrzech to
    > transakcja krajowa, to nie spocznę. ;-)

    No nie mogę jednak! JA TEGO NIE MÓWIĘ :-))) !

  • 88. Data: 2005-01-13 22:52:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > Jesteś zboczony. :-P

    Przepraszam Cie uprzejmie. Czy to ja od lat używam wszelkich usług na
    literę "I"????

    M.

  • 89. Data: 2005-01-13 22:53:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

> [...]

    > klient przy transakcji. I dokładnie to mu pokazuje na wyciągu. Ale
    > zalicza więcej z okazji przewalutowania.

    Publikuj codzienną tabelę kursów PLN/PLN, plis...
    :-))

    M.

  • 90. Data: 2005-01-13 22:55:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > GDZIE cos takiego twierdzę?

    Ciągle kwestionujesz przecież "zagraniczność" transakcji.

    Jeśli nie kwestionujesz - to musisz zaakceptować fakt przewalutowania
    PLN na USD a później znowu na PLN, zgodnie z tym, że jeśli jest to
    transakcja zagraniczna - WYMUSZA to umowa klienta z bankiem. Jezu, gadam
    ciągle to samo...

    > Ejże Wojtek - nie przypisuj mi czegoś, czego nie
    > napisałam.

    Jak nie napisałaś. Co chwila nie jesteś przekonana do tego, że
    transakcja jest transakcją zagraniczną. Jeśli to kwestionujesz - to
    uważasz, że jest krajową. Bo innych możliwości NIE MA, zwyczajnie NIE MA.

    > Ja tylko żądam, żeby firma nie wprowadzała mnie w błąd co do
    > waluty w jakiej zostanie przeprowadzona trnasakcja i co do wysokości
    > obciążenia. A wizzair wprowadza.

    Jezus Marian.