  • 1. Data: 2005-01-13 09:57:01
    Temat: Podpis w MultiCash - prośba
    Od: "Jerzy Kępa" <j...@i...net>

    Uprzejmie proszę o informację osoby korzystające z MulltiCash,
    czy do akceptowania przelewów potrzebny jest klucz prywatny, czy też
    podpisywany
    jest wyłącznie plik wysyłany w module teletransmisji.
    Innymi słowy, czy w banku jest możliwa identyfikacja osób akceptujących,
    czy wyłącznie podpisujących się pod wysyłanym plikiem.
    O ile to możliwe prosiłbym osoby znające problem o szerszy komentarz.
    Pozdrawiam - Jerzy Kępa

  • 2. Data: 2005-01-13 17:49:12
    Temat: Re: Podpis w MultiCash - prośba
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Jerzy Kępa" <j...@i...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Innymi słowy, czy w banku jest możliwa identyfikacja osób akceptujących,
    > czy wyłącznie podpisujących się pod wysyłanym plikiem.

    dam ci swoje uwagi - nie mam pelnej pewnosci co do informacji jakie widziane
    sa w banku - to wiedza zapewne tylko bankowi informatycy, swoje zdanie
    opieram tylko na infomacjach skladajacych sie na pojedynczy rekord,
    podlegajacy transmisji, ale zapewne istnieja rekordy poprzedzajace - o
    ktorych nic nie wiem ;-)
    aby wyslac przelewy - nalezy zlozyc pin osoby wysylajacej i ona jest w moim
    mniemaniu widoczna w banku i podlegajace rejestracji
    aby zaakceptowac paczke przelewow do wysylki - odpowiada oprogramowanie
    lokalne (wiec wg mnie nie widziane przez bank) czyli "innymi słowy" - bank
    może nie wiedzieć, ktore z kilku do wyboru osób podpisały akurat "tę paczkę
    przelewów" ale da się to ustalić w posiadanym lokalnie oprogramowaniu