    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wizzair - ponownie
    <cs63vm$750$1@news.elsat.net.pl> <cs60kk$9h9$1@news.onet.pl>
    <cs64m8$755$1@news.elsat.net.pl> <cs63a7$gqp$1@news.onet.pl>
    <cs67i7$769$1@news.elsat.net.pl> <cs66rt$j3q$2@news.onet.pl>
    <cs6bb0$781$1@news.elsat.net.pl> <cs683u$9u0$1@news.onet.pl>
    <cs6clg$796$1@news.elsat.net.pl> <cs69kf$e5e$1@news.onet.pl>
    <cs6dl3$79h$1@news.elsat.net.pl> <cs6ai0$9bp$1@news.onet.pl>
    <cs6vb9$7fo$1@news.elsat.net.pl> <cs6sk7$qb$1@news.onet.pl>
    <cs729d$7h9$1@news.elsat.net.pl>
    Date: Fri, 14 Jan 2005 02:13:56 GMT

    In article <cs729d$7h9$1@news.elsat.net.pl>,
    u...@n...WYTNIJ.info says...

    > Ja także uważam go za średnio logiczny, ale zgodny z umową ale przez
    > niego wymuszony. Amen, możemy skończyć? :-)

    > Płatność ZAGRANICZNĄ w walucie PLN. A to, że jest to płatność
    > ZAGRANICZNA - pociąga za sobą konsekwecje jak w regulaminie inteligo -
    > czytałaś, że KAŻDA waluta poza USD musi być przeliczona na USD, a z USD
    > na PLN? KAŻDA, bez wyjątku na PLN.

    Wlasciwie to rozumiem kolega, ktory sie upera ze zgodzil sie na
    transakcje na kwote X PLN (juz nei pamietam z watku) i nie powinno go
    obchodzi w jaki sposob jest tranzakacja rozliczana.

    Troche off topic ... ale ogladalem ostatnio program o firmach
    produkujacych ozdoby choinkowe, ktore nagle stanely na przeranej pozycji
    bo dolar stanial a kontrakty mialy podpisane w dolarach. Nie moga tak
    sobie powiedziec, ze "mysmy dali wam cene w dolarach ale tak naprawde to
    jest w zlotowkach i teraz musicie zaplacic nam wiecej .... bo kurs
    dolara sie zminil"

    Tak samo jest tutaj ... nawet jesli wirtualnie dana osoba byla na
    Wegrzech i kontrachent zgodzil sie przyjac X PLN za bilet lotniczy to
    konto powinno byc obciazone kwota X PLN i nic wiecej

    AP