  • Data: 2005-01-14 10:52:37
    Temat: Re: wizzair - ponownie
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "No własnie kwestionuję tę "zagraniczność""
    >
    > Kto to napisał? I to żeby raz...

    Czy tu coś pisze, że tym samym uważam to za transakcję KRAJOWĄ???? Może nie
    polemizuj ze swoimi własnymi sądami, tylko czytaj to na co odpowiadasz. ok?

    > Najpierw kwestionujesz "zagraniczność" transakcji, póżniej już
    > twierdzisz, że nigdy tego nie kwestionowałaś, ale poddajesz w
    > wątpliwość fakt, że Wizzair obciąża w PLN. Zdecuj się na coś, bo mam
    > wrażenie, że czepiasz się co akurat popadnie, bez merytorycznego
    > ustosunkowania się do moich odpowiedzi.

    Niczego się nie czepiam. Nie chcę tylko akceptując rachunek na konkretną
    kwotę w konkretnej walucie widzieć w rozliczeniu co innego niż
    zaakceptowałam płacąc kartą.

    > Jeśli kwestionujesz zagraniczność - to uważasz, że transakcja jest
    > krajową. Bo MUSI być albo KRAJOWĄ, albo ZAGRANICZNĄ. Jedno z dwóch.
    > Nie ma innej opcji. INTERNETOWA dalej MUSI być KRAJOWĄ albo
    > ZAGRANICZNĄ.

    To tylko jedna z interpretacji. Nie lepsza niż pozostałe.