  • 1. Data: 2009-11-02 11:21:00
    Temat: Re: witamy w gronie EKO Exportu
    Od: k...@p...onet.pl

    Nie stawiałbym na razie na więcej niż 1,39. Obserwujmy dalej.

    > pozdrawiam
    >
    > kc
    trafny byl ten poziom stopnia w drodze do 2 zl. We wterek mamy w planie
    kolejne 10-15% wiec 3eba byc cierp-liwym (nie cierp- za bardzo ;-) )-niestety.

    kroovka

  • 2. Data: 2009-11-02 11:30:19
    Od: k...@p...onet.pl

    mysle, iz ciekawy staje sie Centrozap poprzez zrozumienie ze niezgodne z
    prawem jest myslenie nawet ze cena zakupu akcji nowych emisji centrozapu,
    nawet przez amerykanow, moze byc mniejsza niz cena nominalna akcji. Jesli tak
    to czeka nas sprawa odszkodowan- o to mniejsza ale tylko taka sugestia
    pozwolila tym wspomnianym tak skolowac inwestorow naszych ze oddaja akcje
    teraz po 60 groszy-ja juz sie nakupilem wiec bede dochodzil swego.

    kroovka

  • 3. Data: 2009-11-02 11:34:54
    Od: k...@p...onet.pl

    czekanie ze na EKo nastapi dzisiaj korekta jest mylne bo same przychody
    przyszloroczne powoduja ze spolka wejdzie do WIG-80, a to jest jednoznacznie
    pozytywne jesli chodzi o wycene spolki.

    jak ktos nie lubi EKO mozna przemyslec i porownac potencjal WDM czy poznanski
    odpowiednik i DFP, ciekawe wnioski odnosnie startujacego DFP.

    kroovka

  • 4. Data: 2009-11-02 15:58:26
    Temat: 2,0: witamy w EKO Export. juz po 1,5 we wtorek
    Od: k...@p...onet.pl

    Wycena na jutro w drodze do 2 zl przekroczy 1,50 zl. Obroty potwierdzaja
    wzrost bo opor techniczny jest znacznie wyzej linii 2,20.

    kroovka

    W przyslym tygodniu nareszcie zbilansuje sie dotychczasowa praca organiczna nad
    szkieletem ceramicznych kulek i nadejdzie pora na ich nadmuchanie w kierunku
    gatunkowych nanosfer.

    ------------------
    > czekanie ze na EKo nastapi dzisiaj korekta jest mylne bo same przychody
    > przyszloroczne powoduja ze spolka wejdzie do WIG-80, a to jest jednoznacznie
    > pozytywne jesli chodzi o wycene spolki.

    Z innej beczki:

    P.S.----------------jesli zbijanie kursu DFP sie nie powiedzie to przyjdzie
    pora na odreagowanie. Stany maja nadmiar gotowki ktora chca wcisnac Chinczykom
    i nie grozi nam gwalowna korekta przed efektem stycznia.

  • 5. Data: 2009-11-02 19:41:45
    Temat: Re: 2,0: witamy w EKO Export. juz po 1,5 we wtorek
    Od: k...@p...onet.pl

    same hipoteki umow kaukcyjnych to 3,000 mln zl i 1,190 mln zl.

    a gdzie maszyny i gdzie produkt i gdzie technologia i calosc linii
    produkcyjnych; wynika z szacowania, ze jeszcze tydzien temu ta "reszta" byla
    warta tyle co dobry jeden brylant.

    dziwi mnie ten powolny wzrost wartosci akcji EKO.

    ale ucieszylo mnie skonczenie budowy hotelu w Komi, jest gdzie zjesc i
    pomieszkac na swiezym powietrzu.

    kroovka

  • 6. Data: 2009-11-02 20:31:28
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > ale ucieszylo mnie skonczenie budowy hotelu w Komi, jest gdzie zjesc i
    > pomieszkac na swiezym powietrzu.

    Listopadowa trawa chyba nie jest smaczna?

    --
    marfi

  • 7. Data: 2009-11-02 21:03:52
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    >

    > dziwi mnie ten powolny wzrost wartosci akcji EKO.
    >

    > ale ucieszylo mnie skonczenie budowy hotelu w Komi, jest gdzie zjesc i

    Raz pisałem, ale nie pojawiło się, ot niedoświadczony internauta.

    Popadłeś w euforię, widzę, z tym EEX. Boję się, że czekając na swoje 2 zł
    obudzisz się z ręką w nocniku. 1.46 to potęzny opór. Na dziś i na jutro.
    Nadal uważam, że to tylko odbicie i Ekoexport powróci, chyba, że jutro
    >1.47, pojutrze >1.63.

    Mimo tych 40% wydaje mi się, że to nie jest hossa na tym papierze i
    zobaczymy głębsze dno.

    To tylko dla przestrogi, wiesz co robisz

    pozdrawiam

    kc

  • 8. Data: 2009-11-02 21:50:22
    Od: k...@p...onet.pl

    Wiem, dziekuje za uwagi i ide do uboju

    kroovka

  • 9. Data: 2009-11-03 08:28:10
    Temat: udalo sie wyjsc - dziekuje za madra uwage
    Od: k...@p...onet.pl

    .......że to nie jest hossa na tym papierze i
    > zobaczymy głębsze dno.
    >
    > To tylko dla przestrogi, wiesz co robisz
    >
    > pozdrawiam
    >
    > kc

    udalo sie wyjsc-teraz cala nadzieja w ORCO i Centrozapie, to Orco tez ma dobra
    prase:-)

    bylakroovka