  • 1. Data: 2009-10-29 09:32:50
    Temat: wpuszczeni w rure
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Dzisiejsze rozmowy szefów PGNiG i Gazpormu w Moskwie nie przyniosły
    efektów. Kolejne zaplanowano na jutro - dowiedziała się "Rzeczpospolita
    ---Koniec---

    Jak obecnie idzie aż tak opornie, to co będzie, jak powstanie północna
    rura pod Bałtykiem ?

  • 2. Data: 2009-10-29 09:39:39
    Temat: Re: wpuszczeni w rure
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

> [...]
    > ---Koniec---
    >
    > Jak obecnie idzie aż tak opornie, to co będzie, jak powstanie północna

    Ty chyba z pod stołu nie wychodzisz ze strachu. Wszystkiego się boisz.

  • 3. Data: 2009-10-29 14:27:17
    Temat: Krol i Centrozap da alternatywe???
    Od: k...@p...onet.pl

    Spolka zalezna z koncesjami i nie tylko to spore niespodzianki w Centrozapie.
    kroovka

  • 4. Data: 2009-11-01 00:04:59
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | Ty chyba z pod stołu nie wychodzisz ze strachu. Wszystkiego się boisz.

    już za momencik w TVP3 Studio Wschód - warto ! - i wyciągnąć wnioski tez warto!~
    dodaj do tego zaskarżenie do trybunału UE naszej ustawy o tzw. "złotej akcji",
    czyli naszego wyimaginowanego veta właściciela w sytuacji. kiedy nie mamy 51%
    akcji danej spółki ..

    jednym słowem - nic dodać - nic ująć..
    poprawność polityczna, grzeczne słówka i brak polityki gospodarczej - oto owoce
    obecnej polityki antypolskiego rządu RP.
    Barbara

  • 5. Data: 2009-11-01 08:20:49
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    To mamy poniżej 49% i to jest logiczne.
    Albo sprzedać ponad 50% albo poniżej, a nie tworzyć jakieś potworkowate
    chore korupcjogenne mechanizmy sprzyjające upychaniu kolesi.

  • 6. Data: 2009-11-02 04:12:17
    Od: "vanbasten" <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Barbara <b...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > poprawność polityczna, grzeczne słówka i brak polityki gospodarczej - oto owoce
    >
    > obecnej polityki antypolskiego rządu RP.

    nie wiem o co sie merytorycznie rozchodzi z tym zaskarzaniem do trybunalu tych
    partykularnej "zlotej akcji"... ale spiesze ze slowami ktore ulge przyniesc
    powinny... casus tzw. "zlotej akcji" nie zostal wymyslony w prlu ani nawet
    jego dziedziczkach na IV-tym konczac... to jest powszechnie stosowane na
    swiecie rozwiazanie i jak komus sie sni zaskarazc jego idee do jakiegokolwiek
    trybunalu to w przypadku zwyciestwa ogolnoswiatowe przeksztalcenia wlasnosci
    sa pewne na skale jaka nam sie nie snilo... oczywiscie winny bedzie ten
    plaskaty ryj disneyowskiego kaczora... i na stosie spalimy prawnuka hanby
    targowickiej... my prawdziwi polacy... aaa przepraszam... Polki i Polacy... a
    w ogole to jakim prawem ten zapyzialy piegowaty kaszub z dziada germanca ma
    czelnosc sie przeciwstawiac jedynie slusznej mysli... nas... jedynych
    Prawdziwych Polakow... przepraszam... Polek i Polakow...

    pzdr

  • 7. Data: 2009-11-02 04:27:50
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    vanbasten <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > czelnosc sie przeciwstawiac jedynie slusznej mysli... nas... jedynych
    > Prawdziwych Polakow... przepraszam... Polek i Polakow...

    Idź już spać może, bo sam widzisz, że nie jest łatwo napisać coś mądrego

    kc