  • 1. Data: 2009-10-29 15:12:57
    Temat: Re: Jutro weryfikacja prognoz :)
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A tutaj zebralem smialkow z kolejnej edycji z 11.10.09:

    a.. Gonzo - Na caly rok?
    1 Stycznia - Long
    26 Kwietnia - Short

    b.. DJ - Na najbliższy rok nie potrafię, ale patrząc na średnie spółki,
    to w 9-10
    tygodni 2800 dla mWIG40 jeśli wybijemy się nad ~2350 w ciągu dwóch
    najbliższych tygodni.

    c.. Templariusz - czekają nas 2-3 tygodnie dużych wzrostów

    d.. Skippy - Co to zmieni że powiem że w grudniu bedzie 2600 i trafie?
    Takie prognozy są niegrywalne.

    e.. Spekulant - czyli krotko mowiac teraz konczymy fale B pewnie jeszcze
    na nowych szczytach, a pozniej powolne wykrwawianie, coraz nizsze dolki
    przecinane paroma korektami. Czyli koncowka 2007 do 02.2008 ale bardziej
    rozlozone w czasie.

    f.. Dieter - wzrost do grudnia 2009, dolek w polowie marca 2010 i megaup
    do lipca 2010

    D.

  • 2. Data: 2009-10-29 19:16:49
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Dieter wrote:
    > A tutaj zebralem smialkow z kolejnej edycji z 11.10.09:
    >
    > a.. Gonzo - Na caly rok?
    > 1 Stycznia - Long
    > 26 Kwietnia - Short
    Postawiles tak pytanie, wiec dostosowalem prognoze odpowiednio.

  • 3. Data: 2009-10-29 20:31:41
    Od: sorden <s...@u...pl>

    Dieter wrote:

> [...]
    > rozlozone w czasie.
    >
    > f.. Dieter - wzrost do grudnia 2009, dolek w polowie marca 2010 i

    Ja wlasnie przeczytalem dzisiejsze typy S. Debowskiego:

    http://www.globtrex.com/Analizy/Analizy+Rynkowe/703-
    Dolar+ostatnie+dno+w+
    grudniu+potem+silne+odbicie+Uwaga+na+zloto

    "Od kilku dni trwa przecena na eurodolarze. Na razie spadki maja zasięg
    prawie 4 figury. Sądzę, że zakończenie trendu wzrostowego może nastąpić w
    grudniu. Target szacuje na 1.52-1.53 USD. Następnie przez kilka miesięcy
    powinniśmy zobaczyć silne spadki.
    Uważam, że należy brać pod uwagę większą przecenę eurodolara niż tylko w
    rejon 1.39-1.42 USD. Całkiem realny jest scenariusz powrotu do minimów z
    2008 roku.
    Tak silne spadki eurodolara miałyby ogromny wpływ na rynki akcji - duże
    spadki na giełdach w USA i na GPW w Warszawie, dodatkowo wzmocnione przez
    osłabienie złotego."

    --
    in

  • 4. Data: 2009-10-29 21:28:40
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 29 Paź, 21:31, sorden <s...@u...pl> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > in

    "Całkiem realny jest scenariusz powrotu do minimów z 2008 roku"

    Bardzo odważne. Cholernie trudno jest mi to sobie wyobrazić. Czas
    pokaże.

  • 5. Data: 2009-10-30 09:50:14
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 29 Paź, 22:28, macieks <m...@g...com> wrote:

    -Dolar+ostatnie+dn...

    > "Całkiem realny jest scenariusz powrotu do minimów z 2008 roku"
    >
    > Bardzo odważne. Cholernie trudno jest mi to sobie wyobrazić. Czas
    > pokaże.

    Jeszcze w temacie carry trade i dolara
    http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/25891-Roubin
    i+ostrzega+krach+na+rynkach+kapitalowych+jest+nieuni
    kniony

    ps. Q..wa trzeba szukać wątków z przed chwili gdzieś daleko, bo
    wiadomy kolega napie...la ciągle nowe bzdury