  • 1. Data: 2009-10-29 09:36:50
    Temat: Casting
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Namawiam Olechowskiego do powrotu do Platformy - powiedział w rozmowie z
    portalem Gazeta.pl Janusz Palikot. Poseł odniósł się w ten sposób do
    doniesień o tym, że zaprosił byłego tenora na swoje urodziny.
    ---Koniec--

    Zaledwie wczoraj rozpisałem konkurs na Gasikota, a już są pierwsi
    kandydaci :)

  • 2. Data: 2009-10-29 10:09:48
    Temat: Re: Casting
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ---Koniec--
    >
    > Zaledwie wczoraj rozpisałem konkurs na Gasikota, a już są pierwsi

    "Prezes PiS powiedział, że apel premiera, aby zrezygnować z poprawek do
    projektu, to "jest właśnie kwestia, którą należałoby przedyskutować".
    "Jeżeli rząd by przedłożył to w innym, politycznym trybie do uzgodnień, my
    byśmy mogli mieć wszelkiego rodzaju ekspertyzy, żeby wiedzieć, że +Rychu+ na
    tym nie zarobi i że to rzeczywiście będzie skuteczne, to uważam, że taki
    polityczny pakt można zawrzeć" - zaznaczył."
    (http://www.pb.pl/a/2009/10/29/Kaczynski_gotowy_do_p
    orozumienia_w_sprawie_nowej_ustawy2)

    Czyli chodzi o to aby "Rychu" nie zarobił a nie o to aby "obywatel" nie
    stracił???

    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-10-29 10:38:15
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    "marfi" =?UTF-8?B?PG1hcmZpwqBAYmIub25ldC5wbD4=?= wrote:

    > Czyli chodzi o to aby "Rychu" nie zarobił a nie o to aby "obywatel" nie
    > stracił???

    Tego nie wiesz? Zysk dla prawdziwego Polaka to zjawisko uwłaczające. Ten,
    kto pracuje dla zysku to wyzyskuje innych. Należy pracować ze stratą. Tu
    jest jeden taki co mówi, że import to pasożytnictwo. Polacy nie powinni jeść
    bananów i zużywać tyle ropy ile się da wyciągnąć z polskiej ziemi. Myślę, że
    powinieneś się przenieść na rower z drewnianymi obręczami bo kauczuk u nas
    też nie rośnie. Choć nie wiem z czego byłby ten rower bo rud metali, poza
    miedzią, też nie mamy za dużo.

  • 4. Data: 2009-10-29 10:38:53
    Od: sorden <s...@u...pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

> [...]
    > ---Koniec--
    >
    > Zaledwie wczoraj rozpisałem konkurs na Gasikota, a już są pierwsi

    Pisanie tych postów to Twoje życie czy etat w PiS ?

    --
    in

  • 5. Data: 2009-10-29 11:04:42
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Pisanie tych postów to Twoje życie czy etat w PiS ?

    Dlaczego w PiS? Czy po czytaniu tego spamu wzrasta u Ciebie sympatia do
    PiS?

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-10-29 11:07:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tego nie wiesz?

    Po co mi to piszesz?
    Był taki dowcip: Amerykański farmer po złapaniu złotej rybki zażyczył
    sobie dwa razy więcej krów niż sąsiad. Polak zażyczył sobie aby sąsiadowi
    zdechły wszystkie krowy...

    --
    marfi

  • 7. Data: 2009-10-29 11:24:21
    Od: sorden <s...@u...pl>

    marfi wrote:

    > Dlaczego w PiS? Czy po czytaniu tego spamu wzrasta u Ciebie sympatia do
    > PiS?

    Posty nastawione na atak PO, a wiadomo kto jest po drugiej stronie barykady.

    --
    in

  • 8. Data: 2009-10-29 11:34:14
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    sorden pisze:

    > Posty nastawione na atak PO, a wiadomo kto jest po drugiej stronie barykady.

    Bo każdy pijak to złodziej panie !

  • 9. Data: 2009-10-29 11:38:07
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Posty nastawione na atak PO, a wiadomo kto jest po drugiej stronie
    > barykady.

    SLD?

    --
    marfi

  • 10. Data: 2009-10-29 11:53:15
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "sorden" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > SLD?

    To sie ma nazywać Sojusz i Sprawiedliwość ew. Prawo i Lewica Demokratyczna.
    Stawiam na PLD bo SIS sie kojarzy.