  • 1. Data: 2006-06-20 06:07:41
    Temat: weksle, są jeszcze ?
    Od: "Piotr Truszczynski" <t...@g...pl>

    Hej,

    Szukam formy zabezpieczenia prywatnej pożyczki i zastanawiam się czy są
    jeszcze dostępne. Korzystaliście może ostatnio ?

    pzdr
    Piotrek Truszczyński

  • 2. Data: 2006-06-20 08:54:12
    Temat: Re: weksle, są jeszcze ?
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Szukam formy zabezpieczenia prywatnej pożyczki i zastanawiam się czy są
    > jeszcze dostępne. Korzystaliście może ostatnio ?

    Dostepne??? Wystarczy kartka papieru i juz możesz mieć weksel. Potem opłata
    skarbowa i wszystko OK.
    Mozesz również wykupić urzędowy blankiet wekslowy (w urzędzie miasta)

    Darek

  • 3. Data: 2006-06-20 09:19:44
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Dostepne??? Wystarczy kartka papieru i juz możesz mieć weksel. Potem
    > opłata skarbowa i wszystko OK.
    > Mozesz również wykupić urzędowy blankiet wekslowy (w urzędzie miasta)
    >
    > Darek

    Niezbyt popularne ale oczywiście są :)
    Warto do weksla spisać umowę wekslową. Opłata skarbowa to 1% wartości weksla
    pozdrawiam
    Arek

  • 4. Data: 2006-06-20 09:32:32
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Warto do weksla spisać umowę wekslową. Opłata skarbowa to 1% wartości
    > weksla

    Ehhh....opłata skarbowa wynisi 1/1000 kwoty zobowiązania.

    Darek

  • 5. Data: 2006-06-20 12:34:11
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    > Ehhh....opłata skarbowa wynisi 1/1000 kwoty zobowiązania.
    >

    > Darek
    tak, mój błąd, źle w pamięci zera przestawiłem :)
    pokajany
    Arek

  • 6. Data: 2006-06-20 13:06:23
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    > jeszcze dostępne. Korzystaliście może ostatnio ?

    Po wejściu do Unii (prawo) nie za bardzo

    Kasia