  • 1. Data: 2006-06-19 21:12:37
    Temat: Chwalę DB
    Od: "remarque77" <r...@n...onet.eu>

    Chwalę Deutsche Bank. Mam tam konto od ponad
    2 lat. Opłata 7,5 zł/miesiąc. Bezpłatne zlecenia stałe
    (włącznie z modyfikacją) przez tele i internet.
    Przez internet wszystkie przelewy bezpłatne.
    Ani jednej reklamy przez cały okres (mimo mojej
    zgody).
    Dla moich potrzeb.Żadnych konfliktów, problemów,
    użerania się etc.
    Z kredytami dość ciężko, ale ja nie korzystam.
    Po moich problemach z PKO BP, Millenium i Citi
    DB to bajka.

    /Tekst niesponsorowany/

    pozdrawiam
    jarek

  • 2. Data: 2006-06-19 22:36:57
    Temat: Re: Chwalę DB
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > użerania się etc.
    > Z kredytami dość ciężko, ale ja nie korzystam.
    > Po moich problemach z PKO BP, Millenium i Citi

    Ale przyznasz moze, ze obsluga internetowa jest bardzo słaba, trzeba duz osie
    naklikac, aby dokonac przelew zdefiniowany, a do tego nie mozna wprowadzac nazw
    poszczegolnych przelewow zdefiinowanych. Do tego system bezczelnie pyta sie, z
    ktorego konta ma pobrac pieniadze do przelewu, a jak ja mam tylko 1 konto, to
    powinien automatycznie wybierac te konto, a nie ja musze zawsze recznie to robic.

    Bankomatow malo, euronety niby dodane, ale sprawdzenie salda juz platne, ale
    jakos ujdzie.

    Karty VE sa beznadziejne jesli chodzi o dzienny limit wyplat w bankomatach. Ja
    do konta mam cale 500zl !!! Karta zato dziala w Internecie.

    Malo oddzialow ;/

    Ale darmowe przelewy, blisko oddzial, brak kolejek do kas, nie kosza oplat za
    wplate wlasnych pieniaedzy i nie trzeba uzywac jakichs bankomatow depozytowych.

    Jak na bank za 2zl / miech, to nie narzekam narazie.

  • 3. Data: 2006-06-19 22:55:00
    Od: "remarque77" <r...@n...onet.eu>

> [...]
    > powinien automatycznie wybierac te konto, a nie ja musze zawsze recznie to
    Dla mnie to drobiazgi, może dlatego że nie korzystam z internetu w innych
    bankach,
    więc brak porównania :)

    > Bankomatow malo, euronety niby dodane, ale sprawdzenie salda juz platne,
    ale
    > jakos ujdzie.
    Właśnie, u mnie tylko ING (omijam z daleka) ma lepiej usytuowane bankomaty.

    > Karty VE sa beznadziejne jesli chodzi o dzienny limit wyplat w
    bankomatach. Ja
    > do konta mam cale 500zl !!! Karta zato dziala w Internecie.
    ? Mnie pytała się kobita ile chce limitu. Nie robiła ograniczeń.
    O internecie nie wiem. Trzeba wpisać numer który jest dłuszy i na pasku
    podpisu ?

    > Malo oddzialow ;/
    Dla mnie to plus, nie chodzę często i nie mam okazji żeby być dociekliwym :)

    > Ale darmowe przelewy, blisko oddzial, brak kolejek do kas, nie kosza oplat
    za
    > wplate wlasnych pieniaedzy i nie trzeba uzywac jakichs bankomatow
    depozytowych.
    O tak!

    > Jak na bank za 2zl / miech, to nie narzekam narazie.
    DB junior, chyba tak.
    Do końca czerwca dają VC Classic bezpłatnie. Załapałem się, :)

    pozdrawiam
    jarek

  • 4. Data: 2006-06-19 23:03:26
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > O tak!

    > DB junior, chyba tak.
    > Do końca czerwca dają VC Classic bezpłatnie. Załapałem się, :)

    Jak ktos robi duzo przelewow, to te drobiazki z klikaniem sa denerwujace.

    Mnie tez kobieta pytala o limity i max dla konta studenckiego to 500zl :) Po 3
    miechach mozna zwiekszyc, co napewno zrobie. Ale zeby az 3 miechy? No coz...
    naszczescie wybywam na wakacje.

    Konto to DB Start, a nie DB Junior :)

  • 5. Data: 2006-06-19 23:38:36
    Od: "remarque77" <r...@n...onet.eu>

> [...]
    Po 3
    > miechach mozna zwiekszyc, co napewno zrobie. Ale zeby az 3 miechy? No

    Jak wrócisz będziesz miał jak znalazł. 500 dziennie Ci nie wystarczy na
    wakacjach?

  • 6. Data: 2006-06-20 09:45:45
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Po 3
    > coz...
    >
    > Jak wrócisz będziesz miał jak znalazł. 500 dziennie Ci nie wystarczy na
    > wakacjach?

    Pewnie, ze nie! Co to jest 500zl ?? Oczywiscie i tak bede uzywal kart
    kredytowych, a do wyplat konto zagraniczne.

  • 7. Data: 2006-06-20 11:13:24
    Od: "remarque77" <r...@n...onet.eu>

    > Pewnie, ze nie! Co to jest 500zl ?? Oczywiscie i tak bede uzywal kart
    > kredytowych, a do wyplat konto zagraniczne.

    No to może ten DB nie jest dla Ciebie za dobry.
    Udanych wakacji

    jarek

  • 8. Data: 2006-06-20 19:09:42
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@d...com>

    --
    Bogdan Kornacki

    Użytkownik "remarque77" <r...@n...onet.eu> napisał w wiadomości
    > Chwalę Deutsche Bank.

    A ja nie chwale!. 4 miesiace rozstrzygali moj wniosek kredytowy (hipoteczy),
    by wreszcie na 5 dni przed koncem roku poinformowc, ze jest im "niezmiernie
    przykro".....

    Od tej pory z "niezmiernie wielka przykroscia" odradzam znajomym robienie
    jakichkolwiek interesow z tym bankiem

    HOWGH!

    Malin

  • 9. Data: 2006-06-20 21:24:58
    Od: "remarque77" <r...@n...onet.eu>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@d...com> napisał w
    wiadomości news:e79h6o$7e3$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > przykro".....
    >
    > Od tej pory z "niezmiernie wielka przykroscia" odradzam znajomym robienie

    A to dobrze wiedzieć. Ja od początku czułem że kredyty u nich są bardzo
    problemowe. Np. nie pożyczysz mniej niż 5000.
    Przykro mi za te 4 miesiące bo już wierzyłem że to bank prawie idealny :(
    pozdrawiam
    jarek

  • 10. Data: 2006-06-21 07:54:20
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Tue, 20 Jun 2006 21:09:42 +0200, Jacek Maliszewski napisał(a):

    Konto posiadałem tam miesiąc - tragiczny system bankowości internetowej -
    nigdy nie wiedziałem ile tak naprawdę mam pieniędzy, bo nie blokowały sie
    srodki w momencie płatoności kartą VE. Ponadtow co jakiś czas jakies
    problemy z kontem przez Internet, a to nie mogłem się zalogowac, a to konto
    było podpięte do /dev/null i nic nie wyświetlało. Niedouczona kobieta w
    oddziale na ul. Mysiej; limit 500zł dla wypłat z bankomatu (możliwość
    zmiany po 3 miesiącach za opłatą bodajże 5zł); brzydka karta VE :-) która
    działa nie na wszystkich witrynach w Internecie.
    To tyle :)